دنیای جذاب موسیقی را در اولین تریلر انیمیشن جدید دیزنی با عنوان آرزو به نمایش بگذارید.


امروز والت دیزنی اولین تریلر انیمیشن Wish را منتشر کرد که تصاویر زیادی از وقایع این انیمیشن موزیکال جذاب را به نمایش می گذارد.

انیمیشن Wish قرار است انیمیشن موزیکال بعدی استودیوی انیمیشن دیزنی و اکنون باشد در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر از این انیمیشن موزیکال منتشر شد. امروز والت دیزنی اولین تریلر انیمیشن آرزو را منتشر کرد که طی آن با شخصیت آشا و بز نازش آشنا می شویم و سپس ترکیب تصاویر سه بعدی و دو بعدی را می بینیم که این انیمیشن را متفاوت و جذاب کرده است. در زیر می توانید اولین تریلر انیمیشن Wish را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین برخلاف انیمیشن های اخیر دیزنی، به نظر می رسد انیمیشن آرزو شاهد بازگشت شخصیت منفی کلاسیک باشد. همراه با تریلر، والت دیزنی اولین پوستر انیمیشن Wish را نیز منتشر کرد که در زیر مشاهده می کنید:

اولین پوستر انیمیشن آرزو

آریانا دبوس مثل آچا، کریس پاین در نقش شاه مگنیفیکو، آلن تودیک در نقش والنتینو (آشا گوز)، دی بردلی بیکر و فرانک وکلر از جمله بازیگرانی که در انیمیشن Wish صداپیشه هستند و کار دوبله انجام داده اند. کریس باک کارگردان انیمیشن تارزان، انیمیشن Surf’s Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده دارد و Fawn Wirsanthorn به عنوان دستیار کارگردان به باک در کارگردانی این انیمیشن موزیکال کمک خواهد کرد.

Wish داستان آشا را دنبال می کند که آرزوی بسیار قدرتمندی می کند که توسط نیروی کیهانی که چیزی نیست جز یک توپ کوچک انرژی تمام نشدنی به نام ستاره به آن پاسخ می دهد. آشا و استار با پادشاه مگنیفکو، حاکم روخاس ملاقات می‌کنند و باید ثابت کنند که چه اتفاقات شگفت‌انگیزی می‌تواند رخ دهد زمانی که نیروی اراده انسانی شجاع با جادوی ستاره ترکیب شود و در عین حال جامعه آنها را نجات دهند.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: Where to Find Dark Wood

انیمیشن آرزو در تاریخ 22 نوامبر (1 دسامبر) اکران سینماها خواهد شد. جولیا مایکلزاین خواننده و ترانه سرای آمریکایی چندین آهنگ اصلی را برای Wish می نویسد و ضبط می کند که موسیقی متن انیمیشن را نیز بر عهده خواهد داشت.