معاملات بازی جمعه سیاه 2022: بهترین معاملات برای سوییچ، PS5 و Xbox

همچنین، به خاطر داشته باشید که قیمت GameStop اغلب با معاملات داخل فروشگاه مطابقت دارد، که اگر این آخر هفته خرید کنید، ممکن است مفید باشد.

اگر در اینجا چیزی که مورد علاقه شما باشد نمی بینید، حتما برگردید. خرده فروشان گاهی اوقات برخی از بهترین معاملات را در مورد محصولات بازی و فناوری تا زمانی که به پایان برسد برگزار می کنند در حقیقت جمعه سیاه، بنابراین این لیست در آخر هفته افزایش می یابد و مطمئناً حاوی چیزی است که می خواهید برای خود یا به عنوان هدیه در این تعطیلات بخرید.

تخفیف‌های عالی بازی‌های ویدیویی جمعه سیاه، از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 5 با قیمت‌های پایین تا بازی‌های شخص ثالث امسال با قیمت‌های بسیار پایین، کم نیست. علاوه بر معاملات بازی، تخفیف‌های وسوسه‌انگیز برای کنترلرها، هدست‌ها و سایر لوازم جانبی ضروری وجود دارد. حتی می توانید در Xbox Series S صرفه جویی زیادی کنید یا یک بسته تعطیلات عالی Nintendo Switch خریداری کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.