بهترین معاملات جمعه سیاه در بازی‌های رومیزی: شرور، Catan، Wingspan، و موارد دیگر

در زیر لیست کوتاهی از معاملات بازی تخته ای مورد علاقه ما در جمعه سیاه آمده است. فروش بلک فرایدی زیاد دوام نمی‌آورد، پس حتماً در تعطیلات آخر هفته‌تان زمانی را برای بررسی پس‌انداز اختصاص دهید.

هزاران بازی رومیزی پیچیده دیگر برای جمعه سیاه تخفیف داده می شود، از جمله دیپلماسی آوالون هیل برای 19 دلار، پاندمی برای 12 دلار و رمز و راز برای 25 دلار همچنین می توانید آویزان کنید ترسناک آرکام با قیمت 59 دلار (80 دلار) و اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا بفهمید چه کاری انجام می‌دهید، Co-op Adventure یک راه عالی برای گذراندن یک شب بازی است – با زمان‌های اجرا که اغلب به چهار ساعت برای یک جلسه می‌رسد. .

اگر هنوز محبوبیت بسیار زیادی را کشف نکرده اید کاتانیا، این زمان مناسب برای غواصی است. بازی پایه فقط با قیمت 30 دلار به فروش می رسد که از 49 دلار کاهش یافته است و حتی می توانید از آن لذت ببرید بازرگانان و بربرها افزایش قیمت 42 دلاری، از 60 دلار. این بازی با جمع‌آوری و داد و ستد منابع به شما وظیفه می‌دهد که یک کلنی را رشد دهید، و در حالی که یادگیری اصول اولیه نسبتاً آسان است، زمان زیادی طول می‌کشد تا بر پیچیدگی‌های آن تسلط پیدا کنید.

معاملات جمعه سیاه بیشتر

جمعه سیاه بیش از معاملات عالی را به ارمغان می آورد ویدئو بازی‌ها، زیرا در حال حاضر می‌توانید تعدادی از بهترین‌ها را بگیرید تخته بازی های مختلف با قیمت های باورنکردنی پایین. چه بخواهید یک بازی رومیزی اصلی، یک ماجراجویی خانوادگی، یا یک بازی استراتژیک بسیار ظریف، بازی‌های رومیزی از همه نوع در پس‌انداز گنجانده شده‌اند.

بخوانید  جالب ترین ایستراگ ها در بازی High on Life From Doom to Godzilla

سایر فروش های قابل توجه عبارتند از طول بال ها برای 47 دلار، جیپور برای 18 دلار و ذهنیت گله برای 15 دلار اگر از طرفداران مارول هستید، حتماً از تخفیف های سخاوتمندانه در این سایت دیدن کنید تاس تاس مارول و شکوه.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.