مجموعه انیمیشن زامبی های مارول قصد دارد اقتباسی «بسیار شدید» از کمیک ها باشد.

خروجی انیمیشن مارول در چند وقت اخیر به لطف نمایش هایی مانند مردان ایکس '97، من گروت هستم و چه می شود؟ سری کتاب های مصور وحشتناک براد ویندربام، رئیس انیمیشن در استودیو مارول، در صحبت با IGN، گفت که طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که این سریال در اواخر امسال «بسیار شدید» باشد.

ویندربام با مقایسه آن با مردان ایکس 97 گفت: از نظر انیمیشن های بالغ تر، بله، ما در حال حاضر یک سریال زامبی های مارول را انجام می دهیم که بسیار شدید است (و) قطعاً یک سریال TV-MA است. “این در مورد تلاش برای ارج نهادن به کمیک است. و چیزی که در مورد کمیک ها عالی بود این بود که آنها مشت خود را نمی کشیدند. قطعاً این همان چیزی است که ما در این پروژه نیز دنبال می کنیم.”

کمیک‌های اصلی مارول زامبی‌ها لحظات وحشتناکی را به تصویر می‌کشند که قدرتمندترین و گرسنه‌ترین انسان‌های زمین پس از آلوده شدن به ویروسی که ولع سیری ناپذیری برای گوشت انسان ایجاد می‌کند، درگیر می‌شود. کشتن با وسایل متعارف تقریبا غیرممکن است، گروهی از این زامبی ها در نهایت موفق خواهند شد که سورفر نقره ای و کهکشان را ببلعند، در این فرآیند قدرت کیهانی به دست آورند و تمام زندگی در جهان خود را بخورند.

قسمتی از چه می شد اگر…؟ چرخشی جدیدی به Marvel Zombies داد و نسخه های آلوده قهرمانان آشنا را معرفی کرد. سریال جدید بر محور کامالا خان آکا خانم مارول است که به بازماندگان کمک می کند تا از قهرمانان و تبهکاران زامبی شده جلوگیری کنند. خان با Yelena Belova، Katy از Shang-Chi، Kate Bishop، Red Guardian، Jimmy Woo، Death Dealer و Shang-Chi متحد می شود تا از نسخه های زامبی Hawkeye، Captain America، Abomination، Ghost، Scarlet Witch و Captain جلوگیری کند. تعجب.

بخوانید  CoD: Warzone 2 - How To Open Stuck Door Loot Building On Vondel Map

در همین حال، X-Men '97 هفته گذشته با اولین نمایش دو قسمتی در دیزنی پلاس آغاز به کار کرد و تاکنون با استقبال خوبی روبرو شده است. مت الفرینگ در X-Men 97 گیم اسپات نوشت: “X-Men '97 همان چیزی است که انتظار دارید. این یک دنباله سرگرم کننده برای سریالی است که بسیار محبوب بود. X-Men '97 دقیقاً همان مشکلات نسخه اصلی را دارد.” . خداحافظ. هرج و مرج است، خط داستانی خیلی سریع به پایان می رسد و شخصیت ها بدون هیچ توضیحی ناپدید می شوند. با این حال، سه قسمت اول سریال شروع خوبی برای سریالی است که بسیاری از مردم می خواستند دوباره آن را ببینند، و این شروع عالی است. شروع، با دو قسمت از این قسمت ها بهترین های کل مجموعه هستند. “

تحریریه مجله بازی یک گیمر