مت دیمون تایید کرده که اوپنهایمر نولان نزدیک به سه ساعت طول می کشد

فیلم Interstellar با مدت زمان 169 دقیقه به عنوان طولانی ترین اثر کریستوفر نولان در مقام کارگردان قبل از اوپنهایمر شناخته می شد. جالب به نظر می رسد که مت دیمون یکی از بازیگران مکمل این فیلم بوده است.

کیلیان مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، در اوپنهایمر به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان.

فیلم اوپنهایمر با کیلیان مورفی او در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، روایتگر داستان واقعی زندگی پدر بمب هسته ای است. این کتاب در تاریخ 21 جولای (30 تیر) منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده است مت دیمون اوپنهایمر فیلم را تماشا کرده و تایید می کند که حدودا سه ساعت طول می کشد. او به عنوان یکی از بازیگران کار جدید کریستوفر نولاناخیراً در مصاحبه ای با Variety کمی در مورد این اثر صحبت کرده است:

“این سه ساعت است و فوق‌العاده است. Killeen شگفت‌انگیز است؛ هر چیزی که می‌خواهید باشد. فکر می‌کنم حدود سه ساعت طول می‌کشد. خیلی سریع می‌گذرد و عالی است.”

چند هفته پیش، یکی از اعضای تیم رسانه ای Esquire ادعا کرد که شایعه ای شنیده است که فیلم اوپنهایمر 3 ساعت طول خواهد کشید، که اگر درست باشد، آن را به طولانی ترین فیلم کارگردانی کریستوفر نولان تبدیل می کند. این شایعه زمانی بیشتر به واقعیت تبدیل شد که یک رسانه معتبر Puck در گزارش اختصاصی خود در چند روز گذشته آن را واقعی دانست. حالا مت دیمون هم می گوید که تماشای فیلم اوپنهایمر تقریبا 3 ساعت طول می کشد.

باید منتظر ماند تا یونیورسال پیکچرز طول دقیق فیلم اوپنهایمر را اعلام کند تا ببینیم این اثر واقعا طولانی ترین فیلم نولان تا به امروز است یا خیر.

بخوانید  احتمالاً بازسازی متال گیر سالید برای پلی استیشن 5 در دست ساخت است

در هفته‌های اخیر، منابع متعدد ادعا کردند که اوپنهایمر طولانی‌ترین فیلم کارگردانی کریستوفر نولان تا به امروز بوده است. مت دیمون اخیرا گفته است که این فیلم حدودا سه ساعت است.