احتمالاً بازسازی متال گیر سالید برای پلی استیشن 5 در دست ساخت است


طبق شایعات، به نظر می رسد که کونامی چندین سال است که در حال کار بر روی بازسازی نسخه اول Metal Gear Solid برای کنسول پلی استیشن 5 بوده است.

کونامی قصد دارد نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3: Snake Eater را در سال 2024 منتشر کند. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با Unreal Engine 5 و برای پلتفرم ها تولید شده است. پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه شخصی عرضه شد. اکنون با جدیدترین اخبار بازی، به نظر می رسد که بازسازی دیگری از سری Metal Gear در دست ساخت است. طبق یک شایعه جدید، کونامی مدتی است که روی پروژه سری Metal Gear Solid کار می کند.

یک رسانه اسپانیایی که قبلاً نسخه‌ی توسعه‌دهنده God of War Ragnarok را قبل از معرفی آن در The Game Awards فاش کرده بود، ادعا کرده است که نسخه‌ای بازسازی شده بر اساس اولین قسمت Metal Gear Solid به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در دست ساخت است. بر اساس گزارش منتشر شده، کونامی و تیم سازنده چندین سال است که روی توسعه آن کار می کنند و پس از انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater روی این پروژه تمرکز خواهند کرد.

متاسفانه اطلاعات تکمیلی از جمله استودیوی سازنده، تاریخ انتشار و تاریخ انتشار آن در مورد این بازی وجود ندارد. البته باید در نظر داشت که صحت این شایعه تنها پس از تایید رسمی کونامی قابل تایید است.

لطفا نظرات و پیش بینی های خود را در مورد سال 2024 و سری متال گیر با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  شهرهای محبوب هند برای سفر - flytoday
تحریریه مجله بازی یک گیمر