ایجاد استودیوی Lighthouse Games توسط یکی از بنیانگذاران Playground Games

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به تازگی گاوین ریبرنیکی از بنیانگذاران Playground Games در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که استودیوی بازی سازی AAA جدید خود را با نام Lighthouse Games ساخته است. این استودیو تازه ایجاد شده در بریتانیا و در شهر Leamington واقع شده است که محل بازی Playground Games نیز می باشد.

ما سال به سال به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافته ایم و تحسین منتقدان را دریافت کرده ایم. این DNA اکنون در Lighthouse است و ما قصد داریم از آن و تمام تجربیات خود برای ایجاد یک بازی واقعاً خاص برای ایجاد یک سری جدید ژانر استفاده کنیم.”

یکی از اعضای ارشد و بنیانگذار استودیوی Playground Games مایکروسافت، استودیوی جدیدی به نام بنیانگذار بازی Lighthouse.

علاوه بر این، این بازی ساز تصمیم گرفت تا Playground را در ژانویه 2022 ترک کند تا ویلیامز دوباره نقش مدیر این استودیو را بر عهده بگیرد. Rayburn در بیانیه ای درباره ایجاد استودیوی جدید خود گفت: “خوشحالم که 30 همکار سابق و سایر افراد با تجربه از صنعت بازی انتخاب کردند تا در Lighthouse Games به من بپیوندند. با کمک سایر افراد در Playground Games، من ایجاد کردم. سری Forza Horizon به عنوان یکی از موفق ترین IP های ایکس باکس در تمام دوران.

طبق گفته Rayburn، تیم Lighthouse Games در حال حاضر روی یک IP کاملا جدید AAA کار می کند که هنوز معرفی نشده است. Rayburn در سال 2010 با همکاری ترور ویلیامز و رالف فولتوناستودیو Playground Games را تأسیس کرد. این استودیو در فعالیت خود پنج نسخه از سری Forza Horizon را توسعه داده است که اولین نسخه توسط Rayburn ساخته شده است.

بخوانید  تاریخ انتشار نسخه ی نمایشی Wo Long: Fallen Dynasty در همه پلتفرم ها اعلام شد

Lighthouse Games دومین استودیوی بازی سازی AAA است که توسط کارمندان سابق Playground Games در سال جاری تأسیس شده است. در اوایل ژانویه، اعلام شد که برخی از توسعه دهندگان با استعداد پشت سری Forza Horizon، Playground Games را ترک کرده اند تا تیم جدیدی به نام Maverick Games را تشکیل دهند. نکته جالب اینجاست که این استودیو نیز در شهر لیمینگتون قرار دارد. موسس این استودیو مایک براونمدیر خلاق Forza Horizon است که در حال حاضر استودیو Maverick را اداره می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر