تریلر Crime Boss: Rockay City منتشر شد

استودیو InGame و 505 Games با انتشار یک تریلر جدید، آغاز به کار Crime Boss: Rockay City را جشن گرفتند.

Crime Boss: Rockay City به عنوان یک بازی تیراندازی اول شخص با تمرکز بر همکاری و همکاری گروهی توسعه یافته است، جایی که بازیکنان باید در انواع ماموریت های جنایی و سرقت شرکت کنند. تا بالاخره رئیس مافیای شهر شود. گیم پلی این بازی بیشتر بر روی تیراندازی و اکشن زیاد تمرکز دارد. البته از مخفی کاری می توان در شرایط خاصی استفاده کرد.

دانلود فیلم آپارات

با توجه به انتشار بازی Crime Boss: Rockay City در بازار، استودیو InGame تریلر معرفی خود را منتشر کرده است که در آن صحنه های اکشن تیراندازی و بازیگران معروف داستان به چشم می خورد.

همانطور که در گذشته اعلام شده بود و می توانیم در این تریلر جدید ببینیم، وظیفه ایفای نقش شخصیت های بازی Crime Boss: Rockay City توسط افراد سرشناسی مانند مایکل مدسن، دنی گلاور، دنی ترجو، دامیون پواتیه، بستنی وانیلی، مایکل روکر و چاک نوریس شده است. همچنین در تریلر زیر می‌توانیم نگاهی دقیق به حالت‌های مختلف این بازی ویدیویی داشته باشیم که شامل کمپین، پخش سریع و کوآپ می‌شود.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

Crime Boss: Rockay City در حال حاضر از طریق فروشگاه Epic Games برای بازیکنان رایانه شخصی در دسترس است و تا ژوئن 2024 بر روی Steam منتشر نخواهد شد. همچنین بازیکنان کنسول های نسل نهم سونی و مایکروسافت برای تجربه آن باید تا ژوئن 2023 صبر کنند.

بخوانید  امکان انتشار بازی های Call of Duty در سرویس پلی استیشن پلاس
تحریریه مجله بازی یک گیمر