امکان انتشار بازی های Call of Duty در سرویس پلی استیشن پلاس

این گزارش ادعا می کند که سونی هنوز پاسخ مثبتی به پیشنهاد جدید ردموندی نداده است. لازم به ذکر است که جستجوهای بسیاری از خدمات نظارتی رقابت، مانند سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA)، کمیسیون اروپا و اخیراً کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) همگی نگران هستند که مالکیت مایکروسافت بر سری CoD، این بازی را به بخشی از سرویس تبدیل کند. اشتراک PC/Xbox.

توجه داشته باشید که سه مقام نظارتی رقابت در برزیل، عربستان سعودی و صربستان تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تایید کرده اند. از سوی دیگر کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده آمریکا رسماً اعلام کرده است که قصد دارد با اقدامات قانونی از این خرید 68.7 میلیارد دلاری جلوگیری کند. سازمان بریتانیایی CMA و سایر تیم‌ها هنوز در حال بررسی در مورد پیشنهاد تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هستند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در آخرین تلاش مایکروسافت برای دریافت تاییدیه برای خرید اکتیویژن بلیزارد، یکی از پیشنهادات این شرکت به سونی این است که اجازه ساخت بازی‌های Call of Duty را بدهد، بخشی از سرویس پلی‌استیشن پلاس پس از توافق. در ادامه مشخص می شود که مایکروسافت این پیشنهاد جدید را علاوه بر پیشنهاد قبلی که وعده ده سال سری Call of Duty را برای پلی استیشن داده بود، ارائه کرده است.

مایکروسافت پیشنهاد جدیدی را به سونی ارائه کرده است که طی آن امکان قرار گرفتن سری Call of Duty در سرویس پلی استیشن پلاس را فراهم کرده است.