محتوای آپدیت جدید Company of Heroes 3 در تریلر جدید فاش شد

دانلود فیلم آپارات

Relic Entertainment تریلر جدیدی منتشر کرده است که محتویات بروزرسانی بزرگ بعدی Company of Heroes 3 را به نمایش می گذارد.

آخرین اخبار، استودیو Relic اولین جزئیات یک آپدیت بزرگ برای بازی استراتژیک Company of Heroes 3 را با بازیکنان به اشتراک گذاشته است. طبق گفته سازنده، آپدیت بعدی Operation Sapphire Jackal نام دارد و از امروز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بزرگترین ویژگی اصلی آپدیت Operation Sapphire Jackal اضافه شدن چالش های هفتگی و روزانه برای بازیکنان است. علاوه بر این، این آپدیت آیتم های تزئینی و سفارشی سازی متنوعی را به بازی اضافه می کند.

چالش های جدید اضافه شده به Company of Heroes 3 را می توان از طریق نبردهای تک نفره، چند نفره یا همکاری تکمیل کرد. تکمیل آنها برای بازیکنان چالش بزرگی به نظر نمی رسد. به عنوان مثال، در یکی از چالش ها، بازیکنان وظیفه دارند 50 وسیله نقلیه جنگی را با یک اسلحه ضد تانک از بین ببرند یا تعداد مشخصی رتبه های جانباز را برای پیاده نظام خاص به دست آورند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Company of Heroes 3 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و اواخر امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

آیتم های سفارشی جدید اضافه شده به بازی ترکیبی از محتوای رایگان و ممتاز است که بازیکنان می توانند با پول واقعی خریداری کنند. بنابراین آنها می توانند از آنها برای شخصی سازی ظاهر واحدهای رزمی خود برای نبردهای تک نفره یا چند نفره استفاده کنند.

بخوانید  امکان معرفی Mortal Kombat 1 در این هفته