امکان معرفی Mortal Kombat 1 در این هفته

در نهایت شایعات زیادی در مورد حضور شخصیت هایی مانند هوملندر، پیس میکر و … به گوش می رسد. Conan the Barbarian پس از انتشار بازی به عنوان شخصیت های مهمان در بسته های الحاقی موجود است.

در هفته های اخیر شایعات و اخبار زیادی در رابطه با نسخه جدید سری بازی Mortal Kombat در انجمن های خبری مختلف منتشر شده است. طبق گزارش های منتشر شده، بازی جدید این سری که در حال حاضر با نام Mortal Kombat 1 شناخته می شود، این سری را ریبوت خواهد کرد. از طرفی باید گفت که سازندگان این بازی در روزهای اخیر اشارات زیادی به نسخه جدید مورتال کمبت داشته اند. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، به نظر می رسد بالاخره زمان رونمایی رسمی از این اثر مورد انتظار فرا رسیده است.

اد بودن، خالق سریال مبارزه، اخیراً در حساب کاربری خود توییت کرد: «این هفته باید سرگرم کننده باشد.

گمانه زنی های زیادی در مورد تاریخ انتشار Mortal Kombat 1 وجود دارد. در روزهای اخیر برخی تصور می کردند که استودیوی بازی سازی Netherworld از بازی جدید خود در نمایشگاه پلی استیشن آینده رونمایی خواهد کرد. به قول اد بون، این امکان وجود دارد که این اثر در این هفته ارائه شود و در طول ویترین شاهد نمایش طولانی تری از گیم پلی مورد بحث باشیم.

اسکورپیون در مورتال کامبت 11 در حال کشیدن یک کاتانا

به قول جدید Ed Bone سازنده سری بازی های Mortal Kombat، به نظر می رسد طی این هفته شاهد رونمایی از بازی Mortal Kombat 1 توسط استودیو Netherworld باشیم.

جالب است بدانید که یک ایموجی اژدها در انتهای توییتر انتخاب شده است. اژدها به عنوان نماد اصلی تصویر لوگوی این مجموعه شناخته می شود و قرار گرفتن آن در انتهای سخنان سازنده این فرنچایز شاید اشاره غیر مستقیم به نسخه جدید باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر