پوشه بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake Separate Ways توسط Dataminer کشف شد

بسته الحاقی Separate Ways یک داستان جانبی Resident Evil 4 است که پس از انتشار نسخه GameCube برای پلتفرم های دیگر منتشر شد. این بسته شامل ایدا وانگ به عنوان یک شخصیت قابل بازی، یک تفنگ دستی، حملات سرد منحصر به فرد و یک Clawshot برای دسترسی به نقاط مختلف روی نقشه است. در این بسته الحاقی قسمت هایی مانند نبرد در دهکده تغییر کرده و جزئیات بیشتری در مورد سهم ایدا وانگ در داستان ارائه شده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که یک داده کاوی در فایل های بازی Resident Evil 4 Remake شواهد جدیدی در مورد کار Capcom در بسته الحاقی Separate Ways پیدا کرده است.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس (4 آوریل) عرضه شد و هم اکنون بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S و PC را می توان تجربه کرد.

این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد انتشار بسته الحاقی Separate Ways برای RE4 Remake به گوش می رسد. Dusk Golem قبلاً ادعا کرده بود که بسته الحاقی Separate Ways یک بسته پولی جداگانه خواهد بود که “جامع تر” از نسخه اصلی است و “احتمالا” در اواخر سال 2023 وارد خواهد شد. Capcom هنوز انتشار این بسته را به طور رسمی تأیید نکرده است. ما نمی دانیم که آیا طرفداران می توانند این کمپین جانبی را تجربه کنند یا خیر.

دیتامینر به نام Gosetsu پوشه ای به نام The Another Order را در فایل های بازی Resident Evil 4 Remake کشف کرد که نام ژاپنی بسته الحاقی Separate Ways است. علاوه بر این، فایل‌های حالت Mercenaries و دموی اره برقی نیز در فایل‌های بازی یافت شد که اولین آن به عنوان یک بسته الحاقی رایگان در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

بخوانید  بازی Call of Duty: Warzone 2 نزدیک به 115 گیگابایت حجم خواهد داشت

یک داده کاوی به نام Gosetsu شواهد بیشتری از انتشار بسته الحاقی Separate Ways برای Resident Evil 4 Remake کشف کرده است.