بازی Call of Duty: Warzone 2 نزدیک به 115 گیگابایت حجم خواهد داشت

این موضوع باعث می شود که بازی Warzone 2 با حجم 100 گیگابایت از بازی Modern Warfare 2 پیشی بگیرد و با نصب دو بازی در کنار هم، این دو اثر تقریباً یک چهارم فضای یک کنسول 1 ترابایتی را اشغال کنند. طبیعی است که با گذشت زمان و با پیشرفت بازی در طول سال ها، حجم بازی با سلاح ها، نقشه ها و موارد دیگر افزایش می یابد.

قابلیت پیش بارگذاری فصل اول Modern Warfare 2 و Warzone 2 از دیروز در دسترس است. نقشه جدیدی از Resurgence برای Warzone 2 در سال 2023 ارائه می شود که توسط Toys for Bob و Beenox توسعه خواهد یافت.

قراره فردا باشه در 25 نوامبر، Call of Duty: Warzone 2 در کنار فصل اول Modern Warfare 2 منتشر خواهد شد و اکنون مشخص شده است که Warzone 2 نزدیک به 115 گیگابایت فضا را اشغال خواهد کرد. کاربری به نام Alumia Italia که در واقع دیتا ماینر مایکروسافت است، چنین حجمی را برای کنسول ایکس باکس اعلام کرده است و به احتمال زیاد بازی روی پلی استیشن و رایانه های شخصی نیز همین حجم را خواهد داشت.

گفتنی است دومین نقشه بزرگ Warzone با نام Las Almas به شکل ایستراگ در بازی Modern Warfare 2 کشف شد که گمان می رود Call of Duty: Warzone 2 شباهت زیادی به نسخه اول داشته باشد و شامل بسیاری از آثار در چند سال آینده. این بازی و نقشه المزره قرار است فردا منتشر شود و حالت جدید DMZ بازی با نام منطقه سکونت نیز در آن قرار دارد.

بخوانید  بازی RPG جدید Ori Dev، No Rest For The Wicked، یک هفته راه اندازی تخفیف بزرگ دریافت می کند
طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک دیتا ماینر، بازی Call of Duty: Warzone 2 حجم آن در ایکس باکس نزدیک به 115 گیگابایت خواهد بود.