مارول تریلر Witty New Moon Girl و Devil Dinosaur را منتشر کرد



مارول تریلر جدیدی از Moon Girl and Devil Dinosaur منتشر کرده است، مجموعه انیمیشنی آینده که به دنبال یک فوق نابغه 13 ساله Lunella Lafayette (معروف به دختر ماه) و T-Rex 10 تنی او است. این برنامه در تاریخ 10 فوریه از کانال دیزنی و سپس در 15 فوریه در دیزنی + پخش خواهد شد.

این نمایش بر اساس شخصیت‌هایی به همین نام، نسخه‌ای بازسازی‌شده از گراویتون شرور کلاسیک انتقام‌جویان را به نمایش می‌گذارد، لونا بد بزرگ و دوست دین‌دارش باید از شهر نیویورک محافظت کنند. پس از اینکه لونلا به طور تصادفی دایناسور شیطان را به نیویورک امروزی می آورد، این دو با هم همکاری می کنند تا از پایین ترین سمت شرق شهر در برابر گراویتون و بسیاری از خطرات دیگر محافظت کنند. تریلر زیر را ببینید.

مارول دختر ماه و دایناسور شیطان توسط لورنس فیشبرن و هلن سوگلند ساخته شده است. صداپیشگی فیشبرن، دایموند وایت، فرد تاتاسیوره، آلفره وودارد، ساشیر زاماتا، جرمین فاولر، گری آنتونی ویلیامز و لیبه بارر در این برنامه به اجرا درآمد.

این سریال برای فصل 2 در اکتبر 2022 تمدید شد.

مارول مجموعه ای محکم از نمایش های متحرک در افق دارد. چه می شود اگر…؟ فصل 2، Spider-Man: Freshman Year، و Marvel Zombies هنوز ادامه دارند – و همه در واقعیت های متناوب در MCU جریان دارند. پروژه‌های انیمیشن غیر MCU که امسال عرضه می‌شوند شامل احیای مورد انتظار X-Men ’97 است که پیش از این برای فصل 2 در سال 2022 پس از اولین بار اعلام آن در سال 2021 آغاز شده است. بیشتر بازیگران بازمانده سری اصلی نقش‌های خود را تکرار خواهند کرد. .

بخوانید  Destiny 2: Season Of The Deep Patch Notes Reveal Overhaul Exotics, Beefed Up Supers, And Buffed Armor Mods

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر