در رویداد سال نو قمری Diablo Immortal، دادن هدایا به اندازه دریافت آنها است



آخرین به‌روزرسانی Diablo Immortal دقیقاً در گوشه و کنار است و قرار است در سال نو قمری با رویدادی آغاز شود که به بازیکنان برای سخاوتشان پاداش می‌دهد.

آنها می گویند هدیه دادن پاداش خودش است، و این مطمئناً در مورد رویداد جدید تانگ-شی در ARPG موبایل بلیزارد صادق است. با انجام کارهای مختلف روزانه، بازیکنان کیسه های قرمز پر از جوایز مختلف را به دست می آورند که می توانند به دوستان هدیه دهند. دریافت هدایا همیشه خوب است، اما بازیکنان می‌خواهند هر تعداد کیسه قرمز را که دریافت می‌کنند بفرستند، زیرا برای هدیه دادن نیز پاداش دریافت می‌کنند. این یک برد-برد است.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی Diablo Immortal

تکمیل وظایف رویداد علاوه بر این به Tseym پاداش می‌دهد، ارزی که می‌توان آن را با پاداش‌های اضافی رد و بدل کرد و به نقاط عطف سرور کمک می‌کند که در صورت تحقق، به یک آیتم افسانه‌ای تصادفی پاداش می‌دهد. این رویداد در کنار به‌روزرسانی در تاریخ 16 ژانویه در سرورهای قاره آمریکا و 15 ژانویه در همه جای دنیا آغاز می‌شود.

صحبت از آیتم‌های افسانه‌ای شد، به‌روزرسانی جدید مملو از آیتم‌های جدید برای هر کلاس است که فقط با بازی یکی از سختی‌های جدید جهنمی در سطح بالاتر که به عنوان بخشی از به‌روزرسانی اصلی بازی Terror’s Tide اضافه شده‌اند، پیدا می‌شوند. آیتم های جدید به عنوان انگیزه ای اضافی برای بالا رفتن از نردبان دشواری و ارائه پاداش های جدید برای فعال کردن انواع خاصی از ساخت ها برای هر کلاس در نظر گرفته شده اند.

یافتن آیتم‌های افسانه‌ای تکراری نیز پاداش بیشتری خواهد داشت، زیرا استخراج چندین بار قدرت افسانه‌ای یکسان، اکنون قدرت ویژگی‌های افسانه‌ای آن آیتم را بهبود می‌بخشد، مانند مهارت‌های خاصی که آسیب اضافی دریافت می‌کنند، افزایش کاهش خنک‌دان و موارد دیگر.

همچنین تعدادی از تغییرات مثبت در کیفیت زندگی در به روز رسانی وجود دارد. Dungeons اکنون از خواستگاری متقابل سرور پشتیبانی می‌کند و یک آیتم مجموعه سیاه‌چال اکنون پس از چندین بار اجرای سیاهچال‌ها بدون هیچ گونه ریزشی تضمین شده است که رها شود. همچنین تغییراتی در سیستم های Immortal و Shadow Faction بازی اعمال شده است.این آپدیت همچنین شاهد بازگشت رویداد محبوب Fractured Plane و معرفی یک پاس جدید است. برای همه جزئیات، وب سایت رسمی بلیزارد را بررسی کنید. پچ یادداشت ها.

بخوانید  بازی Assassin's Creed Mirage Permadeath Mode تا سال 2024 به تعویق افتاد

اگرچه بلیزارد به قرارداد انتشار طولانی مدت خود با شریک چینی NetEase Games پایان داده است، توسعه Diablo Immortal که توسط NetEase تحت یک توافق جداگانه توسعه داده شده است، ادامه خواهد داشت. مطابق با نتایج مالی سه ماهه سوم اکتیویژن بلیزاردDiablo Immortal در چین بسیار خوب عمل کرده است، جایی که از زمان عرضه در تابستان 2022 در میان 10 بازی برتر موبایلی در این کشور قرار گرفته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.