فیلم Five Nights At Freddy's Star جاش هاچرسون به‌روزرسانی دنباله‌ای را ارائه می‌کند



فیلم Five Nights at Freddy در سال 2023 موفقیت‌آمیز بود و به نظر می‌رسد اکنون برنامه‌هایی برای ساخت دنباله آن در دست طراحی است. ستاره جاش هاچرسون گفت تنوع که تیم اکنون در حال تهیه داستانی برای دنباله آن است و هدف آن این است که سریعاً روی ساخت ادامه کار دست به کار شوند.

هاچرسون گفت: “من می دانم که آنها در حال تنظیم داستان هستند و می خواهند هر چه زودتر شروع کنند.” “بدیهی است که هواداران شگفت انگیز و سخت گذران هستند. برای من که بخشی از آن باشم بسیار جالب و خارق العاده بود.”

هاچرسون ادامه داد که هیچ کس انتظار نداشت که پنج شب در فردی به موفقیتی برسد. او درباره یکی دیگر از آثار این مجموعه گفت: «من می‌میرم تا سر صحنه برگردم.

او گفت: «اما تمی، کارگردان ما، فوق‌العاده بود، و بازی در آن دنیای سرگرم‌کننده‌ای بود.

پنج شب در Freddy's won نزدیک به 290 میلیون دلار در باکس آفیس با وجود انتشار روز و تاریخ آن در سرویس پخش طاووس. این فیلم امتیازات وحشتناکی از منتقدان حرفه‌ای دریافت کرد، اما طبق نمرات کلی نقد در سایت خواهر گیم اسپات، عموم تماشاگران آن را دوست داشتند. متاکریتیک و گوجه فرنگی پوسیده.

این فیلم بر اساس بازی ویدیویی Five Nights at Freddy's ساخته شده توسط اسکات کاتون ساخته شده است و داستان انیمیشن های Chuck E. Cheese مانند زنده شدن را روایت می کند. استودیوی فیلم ترسناک Blumhouse فیلم Five Nights at Freddy's را تولید کرد که به پردرآمدترین فیلم این کمپانی تبدیل شد.

بخوانید  رونمایی از بازی The Crew Motorfest برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی

تحریریه مجله بازی یک گیمر