رونمایی از بازی The Crew Motorfest برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی

دانلود فیلم آپارات

بازی مسابقه ای جهان باز The Crew Motorfest در اوآهو در مجمع الجزایر هاوایی جریان دارد و صدها وسیله نقلیه را در خود جای داده است.

ثبت نام در برنامه Insider بازی The Crew Motorfest که از امروز 10 فوریه (12 بهمن) آغاز می شود، آغاز شده است. دنباله فیلم The Crew بر جشنواره Motorfest تمرکز دارد که یکی از جشنواره های منحصر به فرد خودرو است. این بازی جهان باز در Oahu واقع در مجمع الجزایر هاوایی اتفاق می افتد و بازیکنان را در حال عبور از آتشفشان ها، جنگل های بارانی و سواحل می بیند.

Crew Motorfest دارای چندین رویداد، چالش و مسابقه سفارشی، به علاوه صدها وسیله نقلیه عالی برای رانندگی انفرادی یا با دوستان است. برنامه Insider به بازیکنان اجازه می دهد تا در تست خصوصی چند مرحله ای شرکت کنند. در مرحله اول تنها 2000 کاربر کامپیوتر می توانند بازی را تجربه کنند، اما در مرحله نهایی افراد بیشتری از جمله کاربران کنسول می توانند به نسخه آزمایشی دسترسی پیدا کنند.

دانلود فیلم آپارات

از جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که یوبی سافت و استودیو Ivory Tower طبق وعده خود از The Crew Motorfest رونمایی کرده اند. این بازی مسابقه ای جهان باز از سال 2023 برای کاربران پلتفرم Xbox Series X در تاریخ نامشخصی در دسترس خواهد بود. این بازی بر روی Xbox Series S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4، Amazon Luna و PC (در فروشگاه Ubisoft و Epic) در دسترس خواهد بود. فروشگاه بازی).

بخوانید  Senua's Saga: Hellblade 2's Combat Looks Beautiful And Feels Badass