فیلم جدید Predator به نام Badlands در حال ساخت است


فیلم جدیدی از سری Predator با نام Badlands به نویسندگی و کارگردانی Dan Trachtenberg در دست تولید است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کمپانی قرن بیستم در حال ساخت فیلم جدید Predator است. مانند کیت بوریس به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم علمی تخیلی اکشن Badlands نام خواهد داشت. دن تراختنبرگکارگردان Prey این فیلم را کارگردانی خواهد کرد که انتظار می‌رود تولید آن در جولای 2024 آغاز شود، اما دنباله‌ای برای Prey محسوب نمی‌شود.

جزئیات زیادی در مورد طرح Badlands وجود ندارد، اما ظاهراً این داستان «در زمان نامعلومی در آینده» اتفاق می‌افتد و بر روی یک قهرمان زن مانند شکار تمرکز می‌کند. ظاهرا طرح این فیلم شبیه شکار دن تراختنبرگ است و پاتریک آیسون نوشتن. به نظر می رسد Badlands تنها پروژه در دست ساخت برای فرانچایز Predator نیست و طرفداران باید منتظر فیلم های دیگری از این فرانچایز علمی تخیلی در آینده باشند.

در سال 2022، فیلم Prey در شبکه Hulu به طرفداران ارائه شد و پیش درآمد سریال Predator بود که داستان اولین سفر شکارچی به سیاره زمین را روایت می کرد. در این بخش Amber Middle of Thunder، بازیگر لژیون در نقش زنی از قبیله کومانچ ظاهر شد که برخلاف هنجارها و سنت ها رفت تا به یک جنگجو تبدیل شود. میزان موفقیت این فیلم به دلیل انتشار آن در یک سرویس پخش مشخص نیست، اما مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

اولین فیلم Predator پس از اکران در سال 1987 توانست 98.3 میلیون دلار بفروشد. این فیلم آرنولد شوارتزنگر او را به عنوان رهبر گروهی از مزدوران انتخاب کنید که وارد جنگل می شوند تا تعدادی قاتل را از بین ببرند، اما با یک بیگانه بی رحم روبرو می شوند که می تواند خود را در محیط استتار کند. کارگردان این فیلم مسئولیت دارد جان مک تیرنان و علاوه بر آرنولد شوارتزنگر، بازیگران مشابه کارل ویترز، بیل دوک و جسی ونتورا آنجا بازی کردند.

بخوانید  پاسخ کارگردان Dune 2 به آن سطل وحشتناک پاپ کورن

موفقیت اولین فیلم از این مجموعه منجر به ساخت دنباله ای به نام Predator 2 شد. استیون هاپکینز او آن را کارگردانی کرد. این فیلم نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد و تنها 57.1 میلیون دلار در باکس آفیس فروخت. در ادامه شاهد فیلمبرداری دو فیلم Predator بودیم که تنها قسمت سوم این مجموعه به کارگردانی بود نمرود آنتال او تقریباً به اندازه اولین فیلم غارتگر ظاهر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر