انتشار Starfield برای پلی استیشن 5 را فراموش کنید


یک افشاگر معروف ادعا کرده است که کاربران پلی استیشن 5 نباید منتظر تجربه Starfield باشند.

هفته گذشته، گزارش های متعددی از ورود بازی های ایکس باکس شخص اول به پلتفرم های رقیب منتشر شد. به نظر می رسد که مایکروسافت در حال اتخاذ یک استراتژی انتشار بین پلتفرمی برای عناوین خود است تا بازی های انحصاری خود را بر روی کنسول های دیگر ارائه دهد. ظاهرا بازی فضایی حماسی استارفیلد Bethesda یکی از این آثار خواهد بود; با این حال، شایعه ای جدید حاکی از آن است که کاربران پلی استیشن 5 برای تجربه این بازی منتظر نمانند.

حداقل این چیزی است که افشاگر معروف NateTheHate گفت. هفته گذشته، این افشاگر شایعه آمدن استارفیلد به پلی استیشن 5 را تایید کرد، اما اکنون ادعا می کند که پس از “بررسی مجدد اطلاعات” به این نتیجه رسیده که این شایعه دروغ بوده است. با این حال، NateTheHate همچنان معتقد است که مایکروسافت یک استراتژی انتشار بین پلتفرمی را برای انتشار بازی‌های شخص اول خود بر روی سایر پلتفرم‌ها اتخاذ خواهد کرد.

ظاهراً مایکروسافت قصد دارد آثار بزرگی مانند Gears of War، Senua's Saga: Hellblade 2 و Indiana Jones and the Great Circle را برای پلی استیشن 5 منتشر کند. شایعات دیگری در مورد ورود Hi-Fi Rush و Sea of ​​وجود دارد. دزدان روی نینتندو سوییچ و PS5. مایکروسافت این هفته میزبان رویداد جدیدی خواهد بود تا جزئیات بیشتری در مورد برنامه های ایکس باکس آینده ارائه دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین فصل برای سفر به استانبول