پاسخ کارگردان Dune 2 به آن سطل وحشتناک پاپ کورن

تا به حال، همه ما سطل پاپ کورن Dune 2 AMC را دیده‌ایم که شبیه یکی از کرم‌های شنی، Shai-Hulud، و جوک‌هایی بود که همراه با افشاگری بود. بازیگران فیلم افکار مختلفی داشتند، از «این درست نیست» تا احساس لذت بردن از حس قرار دادن تمام دست خود در «سوراخ دهان».

اولین فیلم Dune به دلیل بیماری همه گیر در سال 2020 به تعویق افتاد و دنباله آن که در ابتدا برای اکران در پاییز سال گذشته برنامه ریزی شده بود، سرانجام این هفته اکران می شود. Dune Part 2 در حال حاضر به سرعت مورد تحسین قرار گرفته است و کارگردان دنیس ویلنوو نظر خود را در مورد محصول جالب فیلم که کم و بیش با نحوه ساخت آن مطابقت داشت، داشت.

فعلاً نمی‌خواهم شوخی‌های احمقانه بکنم و صبح پشیمان خواهم شد.» او به نیویورک تایمز گفت. “اما من این را خواهم گفت. وقتی آن را دیدم، مثل “هوووولی سیگار می کشد”. این چه (توهین آمیز) است!؟ در همان زمان، سرگرمی زیادی را به صورت آنلاین ایجاد کرد. پس شاید مثبت است؟ نوعی… طراحی چشمگیر.”

تقریباً باعث می شود آرزو کنیم که آرزو کنیم می توانستیم یک سطل با استفاده از طرح کرم دیوید لینچ برای نسخه اصلی تهیه کنیم. می‌توانید سطل کرم‌های شنی خود را در تئاترهای شرکت‌کننده AMC تهیه کنید، و موفق باشید، زیرا در حال حاضر 40 تا 60 دلار در eBay قیمت دارند.

فیلم Dune 2 سرانجام در اول مارس اکران می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین های کامپیوتکس 2023; جذاب ترین و خلاقانه ترین سخت افزار