پدرو پاسکال پس از برنده شدن جایزه SAG درباره The Last Of Us فصل 2 صحبت می کند

فصل 2 سریال The Last of Us در حال حاضر در حال تولید است و پدرو پاسکال ستاره فیلم می گوید فیلمبرداری “به طرز شگفت انگیزی” پیش می رود. پاسکال اخیراً دست خود را شکست و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما او در حال حاضر به صحنه فیلمبرداری بازگشته است و به Deadline گفته است که بازگشت به خانه با بازیگران و عوامل فیلم «شگفت‌انگیز است».

او گفت: “آنها سخت تر از آنچه من تصور می کردم، حتی سخت تر از فصل اول ما کار می کنند، که تقریبا غیرممکن است. این بسیار الهام بخش و شگفت انگیز است.”

پاسکال برای ایفای نقش جوئل در فصل 2 باز می گردد. هرکسی که بازی The Last of Us: Part 2 را بازی کرده است که برای سریال در حال اقتباس است، می داند که چه چیزی در انتظار جوئل است. او گفت: «با پوشیدن دوباره این چکمه‌ها، احساس عجیبی به نظر می‌رسد. من هرگز چنین کاری را انجام نداده ام که قبل از رسیدن به آنجا چنین نویسندگی اصلی داشته باشد.»

او گفت: «حدس می‌زنم هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرم و احتمالاً تا آخر عمر به آن فکر خواهم کرد.

پاسکال اخیراً برای بازی در نقش جوئل در The Last of Us در جوایز SAG برنده بهترین بازیگر مرد در سریال درام شد. او گفت که تکیلا نوشیده است و قبل از نمایش غوغا کرده است. بعد از ظهر، پاسکال برنده شد و گفت که “واقعاً شگفت زده شده است”. او روی صحنه رفت و در حالی که تحت تأثیر بود سخنرانی کرد – آن را در زیر ببینید.

بخوانید  بازگشت برای PS5 فقط 29 دلار برای جمعه سیاه است

فصل 2 Last of Us در سال 2025 منتشر می شود، بنابراین طرفداران باید راحت باشند. علاوه بر بازگشت پاسکال برای بازی در نقش جوئل، بلا رمزی نیز برای بازی در نقش الی باز می گردد. بازیگران فصل جدید 2 شامل کیتلین دیور (ابی)، یانگ مازینو (جسی) و ایزابلا مرسده (دینا) هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر