فیلمنامه فیلم دزدان دریایی کارائیب اثر مارگو رابی ممکن است هنوز نمرده باشد



جری بروکهایمر، تهیه کننده فیلم، فیلم دزدان دریایی کارائیب را که قرار بود مارگوت رابی در آن بازی کند، اما بعدا توسط دیزنی کنار گذاشته شد، روشن کرده است. بروکهایمر گفت برخورد دهنده که فیلمنامه این فیلم به طور کامل انتخاب نشده است.

او توضیح داد: «فکر می‌کنم این فیلمنامه در مقطعی از راه می‌رسد.

فیلمنامه نویسان همزمان با فیلم دیگری به نویسندگی کریگ مازین از چرنوبیل روی فیلم رابی دزدان دریایی کارائیب کار می کردند. بروکهایمر گفت که پروژه Mazin ابتدا اجرا می شود.

او توضیح داد: «ما دو داستان متفاوت برای دزدان دریایی ایجاد کرده‌ایم و دیگری اول در حال حرکت به جلو است، بنابراین این چیزی است که ما روی آن کار می‌کنیم تا بتوانیم آن یکی را انجام دهیم.

رابی به Vanity Fair گفت که فیلم دزدان دریایی او “خیلی وقت پیش” در حال ساخت بوده و نامیدن آن “به کارگردانی زن” چندان درست نیست.

ما ایده‌ای داشتیم و مدت‌ها پیش در حال توسعه آن بودیم تا داستانی بیشتر به کارگردانی زنانه داشته باشیم – نه کاملاً به کارگردانی زن، بلکه فقط یک نوع داستان متفاوت – که فکر می‌کردیم واقعاً چنین خواهد بود. جالب است، اما من حدس می‌زنم که آنها نمی‌خواهند این کار را انجام دهند.» او درباره دیزنی گفت.

با توجه به نظرات جدید بروکهایمر، به نظر می رسد ایده فیلم دزدان دریایی کارائیب رابی هنوز به قعر اقیانوس نرسیده است. با این حال، باید دید که آیا این پروژه روشن خواهد شد یا خیر و آیا رابی همچنان در آن بازی خواهد کرد یا خیر.

بخوانید  نگاهی به آینده بازی های نتفلیکس و استراتژی این شرکت در بازار موبایل

در مورد فیلم Mazin Pirates، هیچ صحبتی در مورد داستان آن و اینکه آیا شخصیت هایی از فیلم های اصلی ممکن است ظاهر شوند یا خیر، وجود ندارد.

مجموعه دزدان دریایی در پنج فیلم بیش از 4.5 میلیارد دلار فروش داشته است. آخرین اکران، Dead Men Tell No Tales در سال 2017، با 795 میلیون دلار، دومین کم‌فروش‌ترین مجموعه را داشت.

فیلم اصلی دزدان دریایی با بازی جانی دپ، اما او در هیچ یک از پروژه های راه اندازی مجدد شرکت نخواهد کرد. او و همسر سابقش امبر هرد اخیراً پرونده‌ای را به پایان رساندند که دپ به اتهام بدنام کردن هرد مجرم شناخته شد و به پرداخت 2 میلیون دلار محکوم شد. هرد به پرداخت 10 میلیون دلار محکوم شد.

در مورد رابی، او تعدادی پروژه دیگر در دست ساخت دارد، از جمله فیلم باربی 2023 و فیلم جدید Ocean’s Eleven و غیره.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر