زمان بارگیری بسیار کوتاه در سفر سریع Forspoken

اخیرا اسکوئر انیکس یک لایو استریم برای نمایش جزئیات Forspoken از جمله نحوه شکل گیری داستان بازی برگزار کرده است. تیم سازنده همچنین در مورد جنبه های گیم پلی بازی مانند پارکور و کلمات جادویی صحبت کردند. همچنین مشخص است که با استفاده از SSD در کنسول پلی استیشن 5، بازیکنان می توانند به سرعت محیط بازی را طی کنند و زمان بارگذاری کمتر از یک ثانیه خواهد بود.

به لطف ترجمه پخش زنده توسط کاربر توییتر Genki_JPN، مشخص شد که بازی دارای یک نقشه سه بعدی، بیش از 100 کلمه جادویی در چهار منطقه اصلی و عناصر نقش آفرینی ایجاد شده توسط برخی از سازندگان Final Fantasy 15 است. Forspoken دارای یک ویژگی پارکور جادویی با استفاده آسان است زیرا Square Enix می‌خواهد این بازی برای مخاطبان گسترده‌تری جذاب باشد.

اسکوئر انیکس همچنین عنوان کرد که این کار برای چندین بار تجربه و تکمیل طراحی نشده است و بازیکنان می توانند به سادگی پس از اتمام داستان اصلی به کاوش در دنیای بازی ادامه دهند. در مورد داستان Forspoken، Square Enix آن را شبیه به نارنیا و آلیس در سرزمین عجایب می داند. بخش جادویی و فانتزی بازی توسط ویتا گری طراحی شده و داستان حول محور Atia، دنیای بازی، و Tantayan، ضد قهرمانان بازی می چرخد. امی هنیگ پرداخت شده بود.

بازی Forspoken قرار است در 4 بهمن 1401 (24 ژانویه 2023) برگزار شود. پلی استیشن 5 و پی سی ارائه شود

با استفاده از SSD پلی استیشن 5، Forspoken به گیمرها اجازه می دهد تا به سرعت در دنیای بازی با زمان بارگذاری زیر ثانیه حرکت کنند.

بخوانید  اعلام رسمی زمان انتشار بازی One Piece Odyssey با تریلر جدید