آدام سندلر درباره نقدهای بد فیلم‌هایش می‌گوید: «اشکال ندارد، متوجه شدم»

سندلر همچنین بازی های معروفی داشت، زیرا منتقدان عموماً از نقش های اصلی او در فیلم های Punch-Drunk Love و Uncut Gems لذت می بردند. سندلر تهدید کرد که اگر برای جواهرات تراش نخورده نامزد اسکار نشود عمداً فیلم بدی می سازد. او این کار را نکرد و سپس هالووین را انجام داد.

“وقتی بیلی مدیسون بیرون آمد، من و دوستم که آن را نوشتیم، گفتیم: “اوه بله، آنها در نیویورک در مورد این موضوع خواهند نوشت!” ما با خواندن روزنامه بزرگ شدیم، به NYU می رفتیم و بعد اولی را خواندیم و گفتیم: “اوه خدای من، چه اتفاقی افتاده است؟” سندلر گفت: “آنها از ما متنفرند.”

“من می گویم، “من آن را نخوانده ام، مرد…” اما همه چیز عالی شد. و اشکالی ندارد، متوجه شدم. منتقدان قرار نیست با چیزهای خاصی و آنچه می خواهند ببینند ارتباط برقرار کنند. درک کنید که با آنها کلیک نمی کند.”

فیلم‌های بعدی سندلر مانند گیلمور شاد و خواننده عروسی نیز دقیقاً مورد استقبال منتقدان قرار نگرفتند، و سندلر به یاد می‌آورد که تماس‌هایی از مردم دریافت کرده بود که از او می‌پرسیدند آیا مطبوعات منفی را دیده است یا خیر. اما در آن زمان، سندلر دیگر توجهی به نقد فیلم هایش نداشت.

آدام سندلر یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است. فیلم‌های او اغلب موفقیت‌های بزرگی هستند، حتی اگر همیشه با منتقدان حرفه‌ای همخوانی پیدا نکنند. سندلر در مصاحبه ای جدید گفت که در دهه 90 پس از انتقاد شدید منتقدان از یکی از فیلم های موفق او، بیلی مدیسون، خواندن نقدهای فیلم هایش را متوقف کرد.

بخوانید  معرفی لباس جدید ددپول با رایان رینولدز در پشت صحنه ددپول 3
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آخرین فیلم سندلر فیلم بسکتبال Hustle برای نتفلیکس است که در حال حاضر در حال پخش است.

سندلر فیلم را با تیم هرلیهی و او نوشت به Variety فراخوان شد چقدر از خواندن این همه نقد منفی از فیلم شگفت زده شد.