معرفی لباس جدید ددپول با رایان رینولدز در پشت صحنه ددپول 3


اولین فیلم از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 منتشر شد که در آن لباس جدید ددپول با بازی رایان رینولدز دیده می شود.

فیلمبرداری و تولید Deadpool 3 مدتی است که در بریتانیا در حال انجام است، اما برخلاف انتظار، هیچ فیلمی منتشر نشده است. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوندر نهایت تصاویری از پشت صحنه این فیلم رونمایی شده است. از تصاویر منتشر شده توسط مترو، رایان رینولدز در حال بازی ددپول در پشت صحنه Deadpool 3 دیده می شود که در آن لباسی جدید و متفاوت از دو قسمت قبلی به تن کرده است، رنگ قرمز پر جنب و جوش تر از دو قسمت اول به نظر می رسد. شرق:

همچنین به گفته افراد نزدیک به صحنه، صحنه تعقیب و گریز در فیلم Deadpool 3 دیده می شود که در آن ماشین آبی تصادف می کند. ظاهرا عوامل TVA برای تقویت شایعه حضور مامور موبیوس در Deadpool 3 در این صحنه حضور ندارند اما تاکنون اطلاعات رسمی دیگری منتشر نشده است. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد، البته هنوز نام فیلم مشخص نیست و گفته می شود احتمالا نام ولورین در نام فیلم ذکر خواهد شد.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر، کاران سونی ددپول در نقش 3 ستاره ، اما کورین در نقش شرور و متیو مک فادین در نقشی نامشخص.

بخوانید  لئوناردو دی کاپریو به فیلم جدید پل توماس اندرسون پیوست

رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، وظیفه داشتند بازنویسی فیلم Deadpool 3 را بازنویسی کنند که زب ولز در نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک کرد. پیش نویس اولیه فیلمنامه قبلا توسط وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لافلین این اثر توسط خواهران مولینوکس نوشته شده است که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شهرت دارند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر