در میان مشکلات انحصاری ایکس‌باکس، Hi-Fi Rush Dev می‌گوید پس از خرید هیچ پلتفرمی را کنار نگذاشته است.



Hi-Fi Rush، یکی از اولین سورپرایزهای خوب سال 2023، به طور انحصاری برای Xbox و PC عرضه شد. به گفته کارگردان بازی، جان یوهاناس، که همچنین به اشتراک گذاشت که Game Pass به نفع توسعه دهنده است، تا زمانی که مایکروسافت ناشر Bethesda Softworks را خریداری کرد، هرگز برنامه ای برای عرضه بازی بر روی پلتفرم های دیگر وجود نداشت. Tango Gameworks.

یوهاناس در طی مصاحبه ای در Anime Expo 2023 با GameSpot صحبت می کرد که زمانی که خرید مایکروسافت انجام شد، در اواخر توسعه بازی بود و تیم “در مورد پلتفرم ها تصمیم نگرفته بود. یوهاناس گفت: “خوب، ایکس باکس، این کار آسانی بود.”

در حال پخش: بررسی ویدیوی Hi-Fi Rush

پس از اینکه مایکروسافت رسماً شرکت مادر Bethesda، ZeniMax را در سال 2021 خرید، یوهاناس گفت که مایکروسافت بسیار منفعل است.

“به طور قانونی، هیچ تغییری ایجاد نشده است. ما به این کار ادامه دادیم و هیچ بازخوردی از مایکروسافت به معنای تغییر چیزی دریافت نکردیم.» “در آن مرحله، به طور واقع بینانه، بازی ما تقریباً به آنچه که بود تثبیت شد. به نوعی پایان آن بود، و همه کسانی که آن را دیدند فکر کردند که ظاهر جالبی دارد.”

تنها مانعی که Tango Gameworks با مایکروسافت مواجه بود، یافتن زمان مناسب برای انتشار آن بود «بنابراین با عناوین دیگر همپوشانی نداشت». یوهاناس در ادامه توضیح داد که حضور در Game Pass برای تیم چقدر عالی بود زیرا این بازی “کاملاً شبیه هیچ کاری بود که تا به حال انجام داده بودیم”. از آنجایی که بازی در روز اول عرضه در Game Pass غافلگیرکننده بود، به تیم کمک کرد زیرا بازیکنان «زمان خود را صرف فکر کردن به راه‌هایی برای نفرت کردن یا حذف چیزهای کوچک نمی‌کردند».

اخیراً صحبت های زیادی در مورد اینکه مایکروسافت بازی ها را به صورت انحصاری برای ایکس باکس نگه می دارد، مطرح شده است. اواخر سال گذشته، مایکروسافت متعهد شد که در صورت انجام معامله اکتیویژن بلیزارد، Call of Duty را به صورت کراس پلتفرم حفظ کند. اما رهبری FTC برخی نگرانی‌ها را ایجاد کرد، از جمله اینکه چگونه مایکروسافت Bethesda را خریداری کرد و بازی‌هایی مانند Starfield را به عنوان انحصاری کنسول Xbox به پایان رساند.

بخوانید  بررسی Digital Foundry گرافیک بازی Starfield

Hi-Fi Rush در ماه ژانویه به عنوان یک غافلگیرکننده ظاهر شد. اخیراً یک به‌روزرسانی جدید حالت چالش جدیدی را اضافه کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر