فروش زمستانی Green Man Gaming هزاران تخفیف ویژه بازی‌های رایانه‌های شخصی را ارائه می‌دهد



بازی مرد سبز بازی بزرگی را اجرا می کند فروش زمستانیکاهش قیمت در همه چیز از آلن بیدار می شود 2 دارد Final Fantasy VII Remake Intergrade. طبق معمول، این کاهش قیمت فقط در بازی‌های رایانه شخصی در دسترس است، اگرچه اکثریت قریب به اتفاق به عنوان کلیدهای Steam ارائه می‌شوند.

Square Enix با موارد فوق در فروش بسیار حضور دارد Final Fantasy VII Remake Intergrade یکی از قابل توجه ترین پیشنهادات استودیو است. شما آن را با فقط 35 دلار (70 دلار) در طول این رویداد خواهید یافت، یکی از بهترین قیمت‌هایی که در سال 2023 دیده‌ایم. علاوه بر بازی پایه و DLC Intermission، یک سری چیزهای دیجیتالی مانند به عنوان زره، لوازم جانبی و سلاح های اضافی.

دیگر بازی های بزرگ Square Enix در فروش عبارتند از زنده زندگی کن برای 30 دلار (به جای 50 دلار)، Dragon Quest 11 S: Definitive Edition برای 24 دلار (به جای 40 دلار)، و جدید Infinity Strash: Dragon Quest Dai’s Adventure برای 40 دلار (به جای 60 دلار).

آلن بیدار می شود 2 با قیمت 40 دلار (50 دلار) ذکر شده است، و توصیه آن با این قیمت پایین بسیار آسان است. این بازی یکی از ظریف‌ترین روایت‌های سال را دارد (کامل با سکانس‌های اکشن پرتنش)، اما ممکن است بخواهید قبل از فرو رفتن در ادامه فیلم، خلاصه‌ای از نسخه اصلی را ببینید.

اگر به دنبال چند بازی فوق العاده ارزان هستید، نمی توانید اشتباه کنید برگشت 4 خون (7.45 دلار)، ماشه یک کرونومتر (7.50 دلار)، در مهتاب (2.40 دلار)، یا Sleeping Dogs نسخه قطعی (3 دلار). اگر نمی‌توانید منتظر بمانید تا GTA 6 را به دست آورید، اما به یک زمین بازی جدید فراتر از لوس سانتوس نیاز دارید، دومی گزینه بسیار خوبی است.

بخوانید  فیلم ابرقهرمانی Zatanna کنسل شد

بازی‌های رایانه‌های شخصی زیادی در GMG به فروش می‌رسند، و شما پیشنهادات مورد علاقه ما را در زیر خواهید یافت. Green Man Gaming تنها ویترین بازی رایانه شخصی نیست که فروش زمستانی دارد، زیرا می توانید در سایت خواهر GameSpot Fanatical و GOG نیز صرفه جویی زیادی در هزاران بازی داشته باشید.

بهترین پیشنهادات در GMG

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر