فیلم ابرقهرمانی Zatanna کنسل شد


Emerald Fennell در قسمت اخیر پادکست Happy Sad Confused تایید کرد که فیلم ابرقهرمانی Zatanna ساخته نخواهد شد.

فنل زمردکارگردان و فیلمنامه نویس معروف زن جوان امیدوار کننده تایید کرد که دیگر فیلم زتانا وجود نخواهد داشت. در یکی از قسمت های اخیر پادکست شاد غمگین گیج، او در مورد فیلم ابرقهرمانی دی سی صحبت کرد که خودش نوشته است. پس از تایید واضح لغو پروژه، امرالد فنل درباره نحوه نگارش فیلمنامه “بسیار دیوانه” و دلیل انتشار آن صحبت کرد.

زمرد رازیانه گفت: «نه، همین اتفاق افتاد. [ساخت فیلم Zatanna] سقوط نخواهد کرد این چیزی بود که قبل از Promising Young Woman روی آن کار می کردم. فکر کنم به کی ربط داره آبرامز او تازه وارد برادران وارنر شده بود. و خواستار راه اندازی مجدد Dark Universe بود. آنها می خواستند یک دنیای تاریک با شخصیت های شرور یا یک دنیای قهرمان-ضد قهرمان بسازند. از آنجایی که من همه نوع ژانر را دوست دارم، [این پروژه] که توجه من را جلب کرد.»

امرالد فنل افزود: “من چیز زیادی در مورد ژانر ابرقهرمانی نمی دانم.” این ژانری نیست که من به طور خودکار به سمت آن گرایش پیدا کنم. بنابراین از خودم پرسیدم: چطور می‌توانیم برای افرادی مثل من که شاید چیز زیادی نمی‌دانند و لزوماً برای اولین بار بلیط نمی‌خرند، چنین فیلمی بسازیم؟ زتانا واقعا شخصیت جالبی است… من فیلمنامه را نوشتم اما چالشی بود. نتیجه یک سناریوی بسیار دیوانه کننده بود. اما در نهایت تمام جهان [دی‌سی] اصلاح شد. مشکلی نیست من عاشق نوشتن و کار با دیگران هستم. “پس انجام این کار واقعاً سرگرم کننده بود.”

بخوانید  جزئیات جادوها، مکان ها و تاریخچه میراث هاگوارتز فاش شد

Zatanna فقط توسط فاکس گاردنر و مورفی اندرسون ایجاد شد، اولین بار در نوامبر 1964 در جلد چهارم کمیک استریپ هاوکمن معرفی شد. این شخصیت دختر یک کاریکاتوریست معروف به نام جیووانی زاتارا است که کار خود را در دوران طلایی کمیک آغاز کرد. زتانا قدرت و حرفه جادویی پدرش را به عنوان جادوگر به ارث برده است. برخی از قدرت های Zatanna شامل توانایی کنترل اشیاء از راه دور، تله پاتی، انتقال از راه دور و دستکاری واقعیت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر