جزئیات جادوها، مکان ها و تاریخچه میراث هاگوارتز فاش شد

بازی Hogwarts Legacy در 10 فوریه (21 فوریه) روی پلتفرم ها پلی استیشن 5، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و PC بیرون خواهد آمد. این بازی در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و 25 جولای 2023 (3 آگوست 1402) روی نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

نمایی از قلعه هاگوارتز در تاریکی از بازی میراث هاگوارتز

نظر شما درباره اخبار بازی میراث هاگوارتز چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

بر اساس اطلاعات فاش شده، داستان اصلی Hogwarts Legacy بازیکنان را بسته به گروهی که برای پیوستن انتخاب می‌کنند، مسیرهای مختلفی را طی می‌کند، که مکان‌هایی که بازیکنان بازدید می‌کنند و پیشرفت داستان را تغییر می‌دهد. با این حال، هر چهار مسیر داستانی مربوط به چهار گروه در یک نقطه به پایان می رسد. همچنین مشخص شده است که هر گروه داستان های فرعی منحصر به فردی دارد که به آنها اختصاص داده شده است. اگرچه افشاگر ادعا می کند که این مورد برای Ravenclaw نیست.

زمان زیادی تا انتشار Hogwarts Legacy باقی نمانده و حالا به نظر می رسد که جزئیات جدیدی از این بازی اکشن نقش آفرینی زودتر از حد انتظار فاش شده است. در واقع محتویات آرت بوک رسمی بازی فاش شده است که شامل اطلاعات جدیدی از داستان و گیم پلی بازی است.

به تازگی بر اساس کتاب هنری بازی هاگوارتز Legacy، جزئیات جدیدی از جادو، داستان و زمینه های مختلف بازی فاش شده است.

در افشای اطلاعات اخیر بازی Hogwarts Legacy، ادعا شده است که برخی از قسمت‌های بازی در حین توسعه حذف شده‌اند و این احتمال وجود دارد که در قالب یک بسته الحاقی به آن اضافه شوند. علاوه بر این، افشا کننده ادعا می کند که حدود 35 ساعت طول می کشد تا داستان اصلی بازی کامل شود و بازیکنانی که می خواهند بازی را به طور 100٪ کامل کنند، به دو برابر زمان نیاز دارند.

بخوانید  به‌روزرسانی Vampire Survivors Adventures در تاریخ ۶ دسامبر برای Xbox و PC، موبایل و بعداً سوییچ منتشر می‌شود.

علاوه بر این، جزئیات گیم پلی در کتاب هنری گنجانده شده است، از جمله ماموریت های جانبی، باس فایت ها، یادگیری و باز کردن قفل جادوهای جدید، پازل ها و موارد دیگر. همچنین در این افشاگری اخیر اطلاعاتی از داستان بازی و شخصیت های آن به ویژه فینیاس نیگلوس بلک و مکان هایی که در این بازی قرار دارند منتشر شده است.