تیزر انیمیشن Kung Fu Panda 4 بازگشت تای لانگ را نشان می دهد


تبلیغ تلویزیونی جدیدی برای پاندای کونگ فو کار ۴ منتشر شده است که در آن بازگشت تای لانگ به نمایش در می آید.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر شدیم که تبلیغ تلویزیونی جدید پاندای کونگ فو کار ۴ (پاندای کونگ فو کار ۴) پخش شده است. این تیزر قسمت های جالبی از اولین تریلر این انیمیشن را نشان می دهد و شامل قسمت های جدیدی است که بازگشت تای لانگ، شخصیت شرور قسمت اول این مجموعه را نشان می دهد. پاندای کونگ فو کار 4 در تاریخ 8 مارس 2024 روی پرده های بزرگ قرار می گیرد.

دانلود ویدیو آپارات

جک بلک مثل پو، آکوافینا در نقش ژن ویولا دیویس مثل آفتاب پرست، داستین هافمن به عنوان استاد شیفو، جیمز هونگ مثل آقای پینگ، برایان کرانستون مثل لی شان، ایان مک شین مثل تای لانگ، جاناتان کی کوان مثل هان لری تان چن در نقش مادربزرگ گراز و رونی چنگ آنها در نقش کاپیتان قایق ماهیگیری از جمله صداپیشه هایی هستند که در کمدی ماجراجویی و کمدی Kung Fu Panda 4 بازی می کنند.

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو شکست داده است، دوباره احیا کند. » مایک میچلکارگردان انیمیشن Trolls در راس انیمیشن Kung Fu Panda 4 و ربکا هانتلی او به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیل اسپنسر: ما هنوز بیش از 5 سال تا انتشار The Elder Scrolls 6 فاصله داریم