فیل اسپنسر: ما هنوز بیش از 5 سال تا انتشار The Elder Scrolls 6 فاصله داریم


فیل اسپنسر تایید کرده است که بازی The Elder Scrolls 6 هنوز بیش از 5 سال باقی مانده است و پلتفرم آن مشخص نشده است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود در پرونده قضایی مایکروسافت و FTC در مورد The Elder Scrolls 6 و پلتفرم هایی که این بازی برای آن ها عرضه خواهد شد، توضیحاتی ارائه کرده است. در صورتی که می توان تردید او را به عدم قطعیت در انحصار بودن سکانس نسبت داد Skyrim اشاره کرده است که این امکان وجود دارد که کنسول‌های این نسل اصلاً Elder Scrolls 6 را دریافت نکنند.

اگرچه اسپنسر قبلاً علناً اعلام کرده بود که «The Elder Scrolls 6 از پلی استیشن خارج می‌شود»، اما هنوز در این گفت‌وگو درباره انحصاری بودن The Elder Scrolls 6 تردید وجود داشت. اما اکنون اسپنسر ادعا می کند که چنین چیزی را به خاطر نمی آورد. با در نظر گرفتن اظهارات رئیس ایکس باکس در نوامبر 2021، خواهیم دید که او قطعاً به انحصاری بودن The Elder Scrolls 6 برای ایکس باکس اشاره کرده است. اگرچه او دقیقاً از این کلمه استفاده نکرد.

اسپنسر در آن زمان گفت: «این در مورد مجازات پلتفرم دیگری نیست، زیرا من اساساً معتقدم که همه پلتفرم ها می توانند به رشد خود ادامه دهند. اما از آنجایی که ما در تیم ایکس باکس هستیم، می‌خواهم بتوانم بسته کامل آنچه را که داریم به پلتفرم بیاورم. همین امر در مورد Elder Scrolls 6 نیز صدق می کند و برای هر یک از فرنچایزهای دیگر ما نیز صادق است.”

صحنه ای از The Elder Scrolls VI

حالا اسپنسر بار دیگر در دادگاه در مورد پنجره راه اندازی بازی Elder Scrolls 6 و پلتفرم های در نظر گرفته شده برای آن صحبت کرده است و این بار ادعا کرده است: «سال های زیادی تا عرضه این بازی باقی مانده است، اما قبلاً اعلام کرده ایم که این بازی را انجام خواهیم داد. شروع به کار روی توسعه این بازی کنید.” فکر می‌کنم در مورد اینکه چقدر تا انتشار بازی فاصله داشتیم یا اینکه بازی روی چه پلتفرمی عرضه می‌شود، کمی مبهم بودیم. در حال حاضر، تعیین دقیق این بازی بر روی کدام پلتفرم‌ها دشوار است.»

بخوانید  توسعه دهنده Call Of Duty درباره افزایش گزارش های تقلب و ممنوعیت ها هشدار می دهد

همانطور که گفتم، Elder Scrolls 6 هنوز تا مراحل نهایی توسعه فاصله دارد و ما نمی دانیم که در آن زمان روی چه پلتفرم هایی قرار خواهد گرفت. تیم سازنده این بازی از همان افرادی تشکیل شده است که در Starfield کار می کنند. این محصول در ماه سپتامبر به مخاطبان خود خواهد رسید، بنابراین احتمالاً با فاصله بیش از 5 سال روبرو هستیم.

البته، برنامه نامشخص انتشار Elder Scrolls 6 چندان غیرمنتظره نیست. استودیوی بازیسازی Bethesda در حال حاضر سخت در تلاش است تا Starfield را برای عرضه در ماه سپتامبر آماده کند، و می دانیم که Elder Scrolls 6 نیز چیز بزرگ بعدی تیم است. پیت هاینز از Bethesda در سال 2020 اعلام کرد که طرفداران باید چند سال برای جزئیات بیشتر درباره Elder Scrolls 6 صبر کنند. در سال 2021، بازی هنوز در مرحله طراحی بود.

لوگوی The Elder Scrolls 6

حال بر اساس اظهارات فیل اسپنسر باید گفت که طرفداران نمی توانند تا سال 2028 منتظر عرضه این بازی باشند.توجه داشته باشید که مایکروسافت قصد دارد نسل جدید کنسول های ایکس باکس را در سال جاری عرضه کند. بنابراین نامشخص بودن پلتفرم پشتیبانی این بازی نیز با توجه به این موضوع منطقی به نظر می رسد.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر