فروشگاه موبایل ایکس باکس فیل اسپنسر برای سال 2024 برنامه ریزی شده است

فیل اسپنسر، مدیر بازی های این شرکت، گفت که فروشگاه بازی های موبایل مایکروسافت ممکن است در اوایل سال آینده راه اندازی شود. با تشکر از قانون جدید بازارهای دیجیتال – قانونی که اپل و گوگل را ملزم می کند تا به کاربران پلتفرم هایش اجازه دهند از منابعی غیر از اپ استور و فروشگاه گوگل پلی به برنامه ها دسترسی داشته باشند – اسپنسر معتقد است که این “فرصتی بزرگ” برای ایکس باکس ایجاد می کند. .

قانون بازارهای دیجیتال که در سپتامبر 2022 توسط بازار اروپا ابلاغ شد، از 2 می رسماً لازم الاجرا خواهد شد. در درجه اول با هدف افزایش حضور خود در بازار موبایل تقویت شده است. در صورت تایید این معامله، مایکروسافت مالک توسعه‌دهنده Candy Crush King و Call of Duty Mobile خواهد شد که دارایی‌های سودآور در بازار تخمینی 238.7 میلیون کاربر «فعال» تنها در ایالات متحده است.

در اخبار مربوط به برنامه های 69 میلیارد دلاری مایکروسافت، کمیسیون اروپا اعلام کرد که مهلت موقت را تا 25 آوریل تمدید کرده است تا در مورد خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت تصمیم گیری کند. تنظیم کننده رقابت اروپایی یکی از سه گروه کلیدی است که مایکروسافت باید آنها را متقاعد کند. در کنار سازمان رقابت و بازار بریتانیا و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده. FTC در حال حاضر از مایکروسافت در تلاش برای متوقف کردن این معامله شکایت کرده است، در حالی که اتحادیه کارگران ارتباطات آمریکا از کمیسیون اروپا خواسته است تا با تصاحب موافقت کند.

اسپنسر در آخر گفت: “ما قابلیت‌های خلاقانه زیادی نداریم که بازی‌های موبایلی موفقی بسازند. ما واقعاً بحث‌ها را، حداقل در داخل، در مورد اکتیویژن بلیزارد، اینکه چه قابلیت‌هایی روی موبایل داشتند و سپس روی رایانه شخصی با بلیزارد آغاز کردیم. سال این دو چیز بود که واقعاً علاقه ما را برانگیخت.»

بخوانید  تاریخ برگزاری رویداد Future Games Show اعلام شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اسپنسر در مصاحبه ای گفت: “قانون بازارهای دیجیتال در راه است – این همان چیزهایی است که ما پیش بینی می کنیم.” فایننشال تایمز (از طريق VGC). “من فکر می کنم این یک فرصت بزرگ است. ما می خواهیم بتوانیم Xbox و محتوای خود و شرکای شخص ثالث خود را به هر صفحه ای که کسی می خواهد بازی کند بیاوریم. امروز، ما نمی توانیم این کار را در دستگاه های تلفن همراه انجام دهیم. اما ما می خواهیم به سمت جهانی بسازیم که معتقدیم به جایی خواهد رسید که آن دستگاه ها باز هستند.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر