تاریخ برگزاری رویداد Future Games Show اعلام شد

در نمایشگاه Future Games، رویداد Spring Showcase به پایان رسید 40 این بازی توسط ناشران مانند Bandai Namco و Quantic Dream عرضه شده است.

GamesRadar اعلام کرده است که رویداد Future Games Show Spring Showcase در تاریخ برگزار خواهد شد او در 2 آوریل 1403 (21 مارس 2024) باز خواهد گشت. این نمایش ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار می شود و بیش از 40 بازی از ناشران مانند The Chinese Room، Bandai Namco و Quantic Dream در آن نمایش داده می شود. خرس سامانتاصدای کارلوک در Baldur's Gate 3 و بن استارصداپیشه کلایو از Final Fantasy 16 مجری این مهمانی خواهد بود.

اگرچه نام بازی‌ها در Future Games Show فاش نشد، بن استار درباره این نمایش گفت: «ما چند دموی شگفت‌انگیز، تریلرهای جدید و اولین نگاهی به برخی از بزرگترین بازی‌های سال 2024 خواهیم داشت. به ما بپیوندید زیرا این کار را انجام نمی‌دهید. سامانتا بیر همچنین: «در سال 2023 شاهد عرضه چند بازی عالی بودیم. به ما بپیوندید تا ببینیم در آینده چه خواهیم دید.”

Bandai Namco احتمالاً بازی هایی مانند Synduality: Echo of Ada، Sand Land، Little Nightmares 3 و The Dark Pictures Anthology: Directive 2080 را در نمایشگاه بازی های آینده به نمایش می گذارد. استودیو اتاق چینی همچنین ممکن است برای نمایش گیم پلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 و اعلام تاریخ انتشار Still Wakes the Deep آماده باشد.

پیش بینی کوانتیک رویا کمی دشوار است. زیرا سازنده فقط روی بازی Star Wars Eclipse کار می کند که از زمان معرفی آن در دسامبر 2021 جزئیات زیادی در مورد آن منتشر نشده است. پس از این رویداد شاهد بسته الحاقی خواهیم بود که شامل مصاحبه با سازندگان است و شگفتی های خاص خود را دارد.

بخوانید  تا سال 2022، بیش از 94 درصد از فروش بازی در سراسر جهان دیجیتال خواهد بود

تحریریه مجله بازی یک گیمر