بازیگر Jar Jar Binks پروژه جنگ ستارگان احتمالی را با اکتیویژن آزار می دهد

احمد بست، بازیگر Jar Jar Binks از پروژه آینده جنگ ستارگان با Activision خبر داد. او در اینستاگرام خود نوشت: درست زمانی که فکر کردم بیرون هستم، مرا بیرون کشیدند.

بهترین در پست خود از هشتگ های مختلفی استفاده کرد که به تصویربرداری حرکتی، جنگ ستارگان، جار جار بینکس، اکتیویژن، جدی، سیث لرد و کلران بیک اشاره کرد.

Anamaria Musca، تهیه‌کننده بازی آینده مایکروسافت South of Midnight از بازی‌های اجباری توسعه‌دهنده We Happy Few، همچنین از دفاتر Activision بازدید کرد و در یک پست رسانه‌های اجتماعی بهترین را تگ کرد. همه اینها به چه معناست؟ ما هیچ ایده ای نداریم.

گزارشی در سال 2018 نشان داد که دیزنی با Activision و Ubisoft برای همکاری احتمالی در بازی‌های Star Wars تماس گرفته است. قرارداد با یوبی سافت در قالب Star Wars Outlaws محقق شد، اما باید دید که آیا Activision واقعاً یک بازی Star Wars می سازد یا خیر.

بهترین پست Musca را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد یک لابی در دفاتر Activision در لس آنجلس است. در این مرحله، هیچ کس نمی داند چگونه جنگ ستارگان، بازی های اجباری، بهترین و جار جار بینکس می تواند به هم متصل شود.

هوم
هوم

برخلاف گذشته، که دیزنی و EA با یکدیگر در یک قرارداد انتشار انحصاری کار می کردند، دیزنی امروز مارک های دارای مجوز خود را به طور همزمان بین چندین توسعه دهنده توزیع می کند.

به عنوان مثال، Ubisoft در حال توسعه Star Wars Outlaws، Zynga در حال ایجاد Star Wars Hunters، Quantic Dream در حال توسعه Star Wars Eclipse و Respawn در حال ایجاد FPS جنگ ستارگان است.

بخوانید  سونی: رسیدن به سطح رقابت با گیم پس چند سال زمان می‌برد

از دیگر بازی های آینده دیزنی می توان به Indiana Jones and the Great Circle از Machine Games، Arkane's Blade و Black Panther از EA اشاره کرد.

علاوه بر این، دیزنی اخیراً 1.5 میلیارد دلار در Epic Games سرمایه گذاری کرده است تا یک متاورز دیزنی در Fortnite ایجاد کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر