اپیک گیمز قربانی یک حمله هکری شد

اپیک گیمز، سازنده بازی Fortnite مورد حمله هکرها و هکرها قرار گرفته است 200 گیگابایت اطلاعات این شرکت به سرقت رفته است.

Epic Games، سازنده بازی Fortnite، مورد حمله هکری قرار گرفت که در طی آن تقریبا 200 گیگابایت از اطلاعات این شرکت به سرقت رفت. موگیلویچ، گروه مسئول این حمله چنین ادعایی کرده است. با این حال اپیک هنوز به این ادعا پاسخی نداده است.

اطلاعات به خطر افتاده شامل ایمیل، رمز عبور، نام کامل، اطلاعات پرداخت، کد منبع و سایر اطلاعات است. با این حال، مشخص نیست که آیا این اطلاعات به مشتریان، کارمندان، یا هر دو Epic Games مرتبط است. این گروه باج افزار برای بازگرداندن داده ها پول اخاذی می کند یا می خواهد آن را به گروه دیگری بفروشد. آخرین مهلت پرداخت 4 مارس (14 مارس) است.

این گروه هنوز مدرکی مبنی بر هک شدن خود ارائه نکرده است. اما ظاهرا ماه گذشته آنها موفق شدند زیرمجموعه ای از نیسان، سازنده خودرو را هک کنند. اخیراً حملات باج‌افزاری بسیاری از شرکت‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را تحت تأثیر قرار داده است. در جدیدترین نمونه، Insomniac Games، توسعه دهنده Spider-Man با این حملات مواجه شد که طی آن اطلاعاتی در مورد کارمندان این شرکت و برنامه های توسعه آینده در اینترنت پخش شد.

در اکتبر 2023، یوروپل اعلام کرد که گروه هکری را که مسئول حمله به کپکام بود، نابود کرده است. آن گروه همچنین اطلاعات محرمانه کارمندان و برنامه های توسعه آتی ناشر ژاپنی را فاش کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Redfall - شیرجه عمیق به گیم پلی رسمی