تاریخ انتشار بازی جدید Teenage Mutant Ninja Turtles اعلام شد

Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants به زودی برای رایانه شخصی و کنسول ها عرضه می شود.

Cradle Games، Raw Thrills و GameMill Entertainment تریلر جدیدی از Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس منتشر کرده اند.

دانلود از آپارات

بازی The Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants از استودیو Raw Thrills در سال 2017 برای ماشین های آرکید منتشر شد. اثری که صداپیشگان مجموعه انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles صداپیشگی شخصیت های آن را بر عهده داشتند. این بازی همچنین شامل یک بخش چند نفره تعاونی آفلاین است که از چهار بازیکن پشتیبانی می کند.

نسخه کنسولی و PC این بازی شامل 12 مرحله و 19 باس فایت می باشد. در مقایسه، بازی اصلی Teenage Mutant Ninja Turtles Arcade: Wrath of the Mutants تنها 6 مرحله و 13 باس فایت داشت. این بازی دنباله معنوی بازی های کلاسیک Teenage Mutant Ninja Turtles است.

طرفداران بازی های لاک پشت های نینجا در سال های اخیر این فرصت را داشته اند تا کارهای خوبی را تجربه کنند. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge در سال 2022 منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga مجموعه ای ارزشمند برای طرفداران نسخه های قدیمی این مجموعه است. یک بازی نقش آفرینی از این مجموعه با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin در حال ساخت است که از بازی های God of War الهام گرفته شده است.

بخوانید  کنسول دستی جدید پلی استیشن احتمالا در راه است

تحریریه مجله بازی یک گیمر