شخصی هر بازی Wii U و 3DS eShop را قبل از خاموش شدن خرید و قیمت آن 23000 دلار بود.



اگر قصد دارید چند عنوان Wii U و 3DS را قبل از بسته شدن ویترین های دیجیتال این پلتفرم ها در 27 مارس خریداری کنید، و از خود می پرسید که خرید دو نسل نرم افزار به طور کامل چقدر هزینه دارد، پس یک YouTuber باید قبلاً تکالیف گران قیمت را انجام داده است. Jirard “The Completionist” Khalil تمامی بازی های موجود در این سیستم ها را خریداری کرد که مجموع کل این مجموعه 22791 دلار است.

این رقم برای 866 بازی Wii U به 9,673 دلار و برای 1,547 بازی 3DS به 13,118 دلار رسید که حجم کلکسیون ها به ترتیب 1.2 ترابایت و 267 گیگابایت است. همانطور که خلیل خاطرنشان کرد، کل این مصیبت 328 روز طول کشید، به 464 کارت الکترونیکی نیاز داشت و توسط حمایت های مالی مختلف تامین شد.

خلیل در گزارش تصویری خود گفت: «وقتی یک فروشگاه دیجیتال بسته می‌شود یا بازی‌ها از فهرست حذف می‌شوند، عناوین بی‌شماری در خطر گم شدن برای همیشه قرار می‌گیرند. “چه چیزی لازم است تا همه آن بازی‌های Nintendo Wii U و 3DS را از گم شدن نجات دهیم؟ اولین قدم این بود که هزینه‌ها و فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز را مشخص کنیم. متاسفانه، هیچ یک از فهرست‌های آنلاین جامعی که ما پیدا کردیم شامل قیمت‌ها یا حتی اندازه فایل‌ها نمی‌شد. بنابراین ما سه روز وقت صرف کردیم تا همه این داده ها را در یک صفحه گسترده بزرگ جمع آوری کنیم. هنگامی که همه این اطلاعات را در اختیار داشتیم، می توانستیم با هدف اصیل خود برای حفظ آسان تر جلو برویم.

بخوانید  ادای احترام به میراث صداپیشه Optimus Prime در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

خلیل می‌گوید اکنون مجموعه‌های کلاسیک نینتندو – و Devil’s Third – را به بنیاد تاریخچه بازی های ویدیویی، یک سازمان غیرانتفاعی که تاریخ بازی های ویدیویی را حفظ می کند. نینتندو سال گذشته اعلام کرد که به فروشگاه‌های الکترونیکی 3DS و Wii U پایان می‌دهد، و در حالی که دیگر نمی‌توان بازی‌ها را از این فروشگاه خریداری کرد، از 27 مارس تا 23 می آخرین مهلت استفاده از کارت‌های اعتباری برای افزودن وجوه است – و بازی‌هایی که قبلاً از طریق آن خریداری شده‌اند. ویترین فروشگاه ها هنوز قابل دانلود هستند.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های 3DS و Wii U به صورت فیزیکی در دسترس هستند، هر دو سیستم دارای تعدادی انحصاری دیجیتال هستند که در پایان مارس عرضه می‌شوند. این فهرست شامل Dr. Luigi، Pokemon Rumble U و بسیاری دیگر در Wii U می‌شود، در حالی که 3DS دارای کتابخانه بسیار بزرگ‌تری از عناوین کلاسیک ارتقا یافته سه بعدی و بازی‌های دیجیتالی است که باید ظرف چند روز دیگر از بین بروند. قبل از بسته شدن فروشگاه‌ها، بازی‌های Pokemon و Game Boy Color مربوط به دوران Game Boy در 3DS فروشندگان زیادی داشتند. اگر به دنبال چند بازی عالی برای خرید قبل از بسته شدن فروشگاه ها هستید، بازی های 3DS و Wii U را که باید خریداری کنید، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر