عرضه بازی Stray برای کنسول های ایکس باکس تایید شد


با اعلام سازندگان بازی Stray، این بازی به‌زودی برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم عرضه خواهد شد.

پس از رده‌بندی سنی نسخه ایکس باکس بازی Stray در وبسایت ESRB، اکنون این بازی ساخته استودیو BlueTwelve به‌صورت رسمی برای عرضه روی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تایید شده است. شرکت آناپورنا تریلری جدید هم منتشر کرده که در آن یک گربه دسته ایکس باکس را روی میز قهوه‌خوری تکان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Stray در جهانی پساآخرالزمانی رخ می‌دهد و بازیکن در نقش یک گربه قرار می‌گیرد که با یک شهر باستانی پر از ربات‌ها برخورد می‌کند. باید با اندکی پلتفرمینگ محیط‌ها را جست‌وجو کنید، برخی اشیا را پیدا کنید، پازل حل کنید، مخفیانه از برخی مکان‌ها عبور کنید و مراقب باشید طعمه برخی موجودات عجیب نشوید. چرا این شهر مخفی شده بود؟ آیا گربه می‌تواند دوباره خانواده‌ی خود را بیابد؟ جواب این سوالات را در بازی Stray پیدا کنید.

این بازی قبلا برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی‌سی هم عرضه شده بود و به‌خاطر زیبایی بصری، حال‌وهوا و داستان‌سرایی محیطی مورد تحسین قرار گرفت. نسخه ایکس باکس بازی Stray در تاریخ ۱۹ مرداد (۱۰ اوت) عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Persona 3 Reload تخفیف زیادی در آمازون دریافت می کند