شایعه: استودیو Deviation Games اختصاص بازی انحصاری PS5 بیش از 50 میلیون دلار

نطر شما چی هست؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همکاری بازی‌های انحرافی با سونی پلی‌استیشن

با توجه به مشاهدات حساب کاربری توییتر به نام bogorad222 در پروفایل لینکدین شخصی به نام Shaun Edwardes که از سال 2019 تا 2022 به عنوان مدیر ارشد استودیو Deviation Games کار می کرد، به نظر می رسد که کار انحصاری این استودیو برای نسل نهم این شرکت باشد. کنسول. سونی بیش از 50 میلیون دلار از این بودجه را اختصاص داده است. این ادعا توسط bogorad222 مطرح شده است. بدون شک رقم اعلام شده برای توسعه یک اثر AAA در مقایسه با هزینه استودیوهای دیگر برای تولید چنین آثاری کم به نظر می رسد. با این حال، ما همچنان با یک رقم قابل توجه طرف هستیم.

به تازگی جزئیات جدیدی از ساخته جدید انحصاری استودیو Deviation Games که برای کنسول پلی استیشن 5 در حال توسعه بود، منتشر شده است.

سپس باید گفت که اکانت bogorad222 ادعا می کند که پروژه مورد نظر به طور کامل کنسل شده است. این شخص همچنین گفت که بر اساس آنچه از یک کارمند ناشناس Deviation Studio شنیده است، سونی این پروژه را احتمالاً به دلیل کاهش هزینه لغو کرده است. از سوی دیگر در روزهای اخیر برخی از سازندگان این استودیو یاد شده اخراج شده اند.

Deviation Game یکی از بسیاری از استودیوهای مستقلی است که در سال های اخیر با سونی و استودیوهایی مانند Haven Studios و Firewalk در ساخت عناوین خدمات زنده برای PS5 همکاری کرده است. با این حال، برخلاف Deviation، دو استودیو دیگر توسط سونی خریداری شدند.

بخوانید  خروج رئیس استودیوی Savage Games از بخش موبایل پلی استیشن

سرانجام در ژانویه سال گذشته، Deviation Games تایید کرد که دومین استودیو خود را در کانادا افتتاح کرده است.

این اثر در سال 2022 وارد فاز تولید کامل شد و از زمان اعلام این خبر توسط اعضای سازنده اطلاعات و جزئیات کمی در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته طبق آخرین اخبار دنیای بازی، اخیرا اتفاقات مهمی برای این پروژه رخ داده است.

همانطور که احتمالاً می دانید، در طی جشنواره بازی تابستانی 2021 اعلام شده است که استودیوی جدید Deviation Games با همکاری پلی استیشن در حال توسعه IP جدید AAA برای کنسول پلی استیشن 5 می باشد که ساخت این استودیو با برند پلی استیشن استودیو و توسط دپارتمان سرگرمی های تعاملی سونی برای دلخواه منتشر خواهد شد. کنسول.

تحریریه مجله بازی یک گیمر