خروج رئیس استودیوی Savage Games از بخش موبایل پلی استیشن


Mikael Katkoff، رئیس استودیوی Savage Games در لینکدین اعلام کرد که تصمیم خود را برای ترک بخش موبایل پلی استیشن دارد.

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم میکائیل کاتکفرئیس بازی Savage کمتر از یک سال پس از تصاحب استودیو توسط Sony Interactive Entertainment وظایف خود را ترک خواهد کرد. به این ترتیب بخش موبایل پلی استیشن بعد از نیکولا سباستینی شخصیت مهم دیگری گم شده است.

میکائیل کاتکف در حساب کاربری خود در لینکدین نوشت: «فکر می‌کنم سهم خودم را برای رساندن شرکت از صفر به یک انجام دادم. اکنون مشتاقانه منتظریم ببینیم شرکت چگونه از نقطه 1 به نقطه 100 اینچ رسیده است نجیب و مایک من از بیرون می آیم. در این مدت برای اولیویه کورتمارک و کریس دیویسبا آرزوی موفقیت برای روسای جدید بخش پلی استیشن موبایل. من بی صبرانه منتظر دیدن همه بازی های شگفت انگیز توسعه دهندگان شگفت انگیز سونی هستم.”

ماه گذشته، نیکولا سباستینی، رئیس بخش موبایل پلی استیشن، پس از تقریبا ۲ سال سونی را ترک کرد. ظاهرا دلیل جدایی نیکولا سباستینی «جستجوی فرصتی جدید و ناشناخته» بوده است.

سونی در اوایل سال 2021 اعلام کرد که به دنبال انتشار “محبوب ترین بازی های پلی استیشن” برای دستگاه های تلفن همراه است و می خواهد مخاطبان خود را فراتر از کنسول ها گسترش دهد. سال گذشته سونی تصمیم گرفت استودیوی بازی سازی Savage را بخرد تا حضور خود را در بازی های موبایل گسترش دهد. اعضای استودیو در حال حاضر روی “یک بازی جدید و معرفی نشده AAA لایو اکشن برای موبایل” کار می کنند.

بخوانید  تریلر بازی Street Fighter 6 Ed

تحریریه مجله بازی یک گیمر