سیستم مورد نیاز بازی Layers of Fear

حداقل پردازنده مورد نیاز برای بازی Intel Core i5-4690 یا AMD Ryzen 3 1200 است، فضای رم مورد نیاز 8 گیگابایت است و برای سیستم پیشنهادی، پردازنده Core i7-8700K یا Ryzen 5 3600، 12 گیگابایت رم و یک کارت گرافیک 8 گیگابایتی GTX 1070 مورد نیاز است.

استودیوی Blubber Team حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Layers of Fear را که این کار به آن نیاز دارد، معرفی کرده است. 20 گیگابایت فضای خالی است.

تیم Blubber Studio سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Layers of Fear را مشخص کرده است. این بازی ترسناک حداقل به ویندوز 10 با DirectX 12 و فضای خالی مناسب نیاز دارد. 20 گیگ هستش

سیستم مورد نیاز بازی Layers of Fear در صفحه استیم آن

بازی Layers of Fear در ماه ژوئن برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. دموی رایگان بازی فردا 25 می در استیم منتشر خواهد شد.

در حالی که سیستم تبلیغ شده معقول به نظر می رسد، مشخص نشده است که این سیستم چه وضوح، نرخ فریم یا کیفیت گرافیکی را ارائه می دهد. با توجه به اینکه Layers of Fear از Traceback، Lumens و وضوح 4K در Unreal Engine 5 پشتیبانی می کند، باید دید این سیستم تا کجا پیش خواهد رفت. با وجود تمام تفاوت ها، اگر بازی برای اجرای با کیفیت بالا به سیستمی قابل مقایسه با The Medium نیاز داشته باشد، تعجب آور نخواهد بود.

بخوانید  آخرین آمار فروش بازی‌های نینتندو سوییچ فروش Bayonetta 3 از یک میلیون نسخه فراتر رفت