تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از مرز 30 میلیون نفر گذشت

Forza Horizon 5 توانست به بزرگترین عرضه یک بازی از استودیو Xbox Game دست یابد و تنها در هفته اول بیش از 10 میلیون بازیکن داشت. تعداد بازیکنان در روز انتشار این کتاب سه برابر بیشتر از Forza Horizon 4 بوده است، لازم به ذکر است که این آمار شامل کسانی است که بازی Forza Horizon 5 را خریداری کرده اند یا این بازی را روی کنسول یا تجربه کرده اند. کامپیوتر از طریق Gamepass.

بازی Forza Horizon 5 برای Xbox One, Xbox Series X | Xbox Series S و رایانه های شخصی موجود است و کاربران سرویس Xbox Game Pass نیز می توانند بازی اصلی را تجربه کنند. علاوه بر این، دو بسته الحاقی به نام‌های The Hot Wheels و Rally Adventure برای این بازی منتشر شده است.

اخیراً یکی از کاربران توییتر به نام Idle Sloth تصویری از تابلوی امتیازات تالار مشاهیر Forza Horizon 5 منتشر کرد. با توجه به این تصویر منتشر شده مشخص شده است که تعداد بازیکنان این بازی مسابقه ای جهان باز از مرز 30 میلیون نفر گذشته است، بنابراین بازی Forza Horizon 5 همچنان به جذب بازیکنان جدید ادامه خواهد داد. Forza Horizon 5 در ژوئن 2022 20 میلیون بازیکن و در ژانویه 2021 15 میلیون بازیکن داشت.

بازی Forza Horizon 5 موفق شد برای جذب 30 میلیون بازیکن به مدت 18 ماه.