ساموئل ال جکسون می گوید میس ویندو از جنگ ستارگان زنده است و باید برنامه تلویزیونی خودش را داشته باشد



ساموئل ال جکسون نقش جدی میس ویندو را در پیش درآمدهای جنگ ستارگان بازی کرد و در حالی که همه ما فکر می کردیم این شخصیت در سال 2005 در فیلم Revenge of the Sith مرده است، جکسون اینطور فکر نمی کند. او گفت امپراتوری او نه تنها معتقد است که ویندو هنوز زنده است، بلکه می‌خواهد برنامه تلویزیونی خودش را داشته باشد.

جکسون در مورد سرنوشت ویندو گفت: او نمرده است!!! و از او پرسید که دوست دارد میس ویندو در یک سریال تلویزیونی برای دیزنی پلاس چه کار کند، جکسون پاسخ داد “بله!!”

در یک سکانس محوری در Revenge of the Sith، ویندو به پالپاتین می‌گوید: “ظلم و ستم سیث‌ها هرگز برنمی‌گردد. تو باختی.” سپس ویندو و پالپاتین قبل از اینکه آناکین به ویندو بگوید که جان پالپاتین را ببخشد با هم بحث می کنند. ویندو تصمیم می گیرد به جای آن پالپاتین را بکشد، اما آناکین دست راست او را قطع می کند و شمشیر نوری خود را به خیابان های پایین می فرستد.

سپس، پالپاتین از قدرت رعد و برق خود برای پرتاب ویندو به سمت مرگ استفاده می کند. با این تفاوت که ما هرگز مرگ او را نمی بینیم. در هالیوود و به خصوص در فیلم های جنگ ستارگان، هر چیزی ممکن است.

جکسون برای صداپیشگی ویندو در The Rise of Skywalker به عنوان یکی از جدی‌هایی که با ری (دیزی ریدلی) صحبت می‌کرد، بازگشت. به نظر می رسد که ویندو برای گرفتن برنامه تلویزیونی خود راه زیادی دارد، اما چه شرق تایید شده است که آندور برای فصل دوم باز می گردد. علاوه بر این، لوکاس فیلم همچنین در حال ساخت برنامه های تلویزیونی جنگ ستارگان از جمله The Acolyte و Skeleton Crew است.

بخوانید  رویداد Destiny 2 Solstice: تاریخ شروع، جوایز جدید و هر آنچه می دانیم

در دیگر اخبار جنگ ستارگان، اپیزود 1: تهدید شبح امسال برای روز جنگ ستارگان و جشن 25 سالگی فیلم به سینماها بازمی گردد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر