جمجمه و استخوان – نحوه شکار کوسه، ماهی و سایر حیوانات


از ابتدای بازی Skull and Bones، می‌توانید تمام غذاهایی را که می‌خواهید شکار کنید، بپزید و بخورید. منبع غذایی اصلی شما، حداقل در اوایل بازی، کوسه ها و ماهی ها هستند که هر دو در سراسر نقشه پخش شده اند. با این حال، ردیابی این موجودات آبزی چندان آسان نیست، زیرا شما باید تمام کارها را خودتان انجام دهید.

کوسه‌ها و ماهی‌ها علاوه بر خوردن گوشت‌شان، می‌توانند منابع ارزشمندی برای صنایع دستی نیز فراهم کنند و دلیل بیشتری برای از بین بردن آنها به شما بدهند. اگر می خواهید ببینید که چگونه شام ​​خود را با دقت کامل در جمجمه و استخوان شکار کنید، به راهنمای زیر نگاهی بیندازید.

شکار کوسه و ماهی در جمجمه و استخوان

دو دشمن دریایی رایج که هنگام حرکت در کشتی خود در Skull and Bones با آنها روبرو خواهید شد، کوسه ها و ماهی ها هستند. همانطور که بین دو هدف اول خود حرکت می کنید، احتمالاً توسط یک یا دو کوسه مورد حمله قرار می گیرید، که ممکن است به نظر مشکل بزرگی برسد، اما اینطور نیست. کوسه ها حتی اگر تصمیم به حمله به کشتی شما داشته باشند نسبتاً بی ضرر هستند.

خوشبختانه، یک راه ساده برای مبارزه با جانوران و همچنین ماهی های کم خطرتر که از آب می پرند وجود دارد. برای شکار کوسه یا ماهی، به سادگی دکمه هدف را فشار دهید وقتی در حال حرکت با کشتی خود هستید اگر در قایق اولیه ای هستید که به صورت رایگان دریافت می کنید، با نیزه ای نشانه می گیرید که مقدار نامحدودی از آن در جمجمه و استخوان دارید. اگر در کشتی دیگری هستید، مانند کشتی ای که در سنت آن سوار می شوید، گلوله های توپ معمولی خود را شلیک خواهید کرد.

بخوانید  Crow Lives Again در 30مین سالگرد انتشار بلو-ری

دکمه هدف یک خط تیره را نشان می دهد که به شما نشان می دهد به کجا می روید پرتاب نیزه / شلیک گلوله توپ. هنگامی که آماده پرتاب مهمات به بدن یک کوسه یا ماهی هستید، دکمه هدف را رها کنید. برای آسیب بیشتر با نیزه، می توانید دکمه هدف را مدت بیشتری نگه دارید.

طعمه می تواند در جمجمه و استخوان به شکارچی تبدیل شود.
طعمه می تواند در جمجمه و استخوان به شکارچی تبدیل شود.

اگر به درستی هدف گیری کنید، کوسه صدمات قابل توجهی به HP متحمل می شود در حالی که هر ماهی که به آن ضربه بزنید فوراً می میرد. تقریبا طول می کشد سه گلوله نیزه و یک یا دو گلوله توپ برای کشتن یک کوسه. با نیزه ها می توانید به تیراندازی ادامه دهید تا زمانی که به جانور ضربه بزنید تا آن را بکشید، اما فقط تعداد محدودی گلوله توپ در اختیار دارید. نوار HP کوسه نشان می دهد که چقدر به کشتن آن نزدیک هستید.

هر بار که کوسه یا ماهی را می کشید، خون در آب ظاهر می شود و به شما می گوید که آنها مرده اند. شما می توانید به سمت این برکه خون حرکت کنید تا بقایای موجودی را که به تازگی کشته اید غارت کنید. اگر یک کوسه را بکشید، دریافت خواهید کرد گوشت کوسه و پوست کوسهدر حالی که ماهی به شما می دهد گوشت ماهی. سپس می توانید گوشت را به آشپزخانه ببرید و برای خود و خدمه تان غذا بپزید. استقامت اضافی برای مدت کوتاهی در سرتاسر سنت آن و هر روستای دیگری در جمجمه و استخوان ها مکان های پخت و پز وجود دارد.

بخوانید  در اینجا جدیدترین شایعات درباره Borderlands 4 و Tiny Tina's Wonderlands 2 وجود دارد
کوسه: این چیزی است که برای شام است.
کوسه: این چیزی است که برای شام است.

شکار حیوانات دیگر در جمجمه و استخوان

موجودات دیگری هستند که در طول سفر خود در Skull and Bones در آب خواهید دید. یکی از رایج ترین آنها الف است تمساحکه در هنگام کشته شدن گوشت کروکودیل، پوست کروکودیل و دندان های کروکودیل می افتد. کروکودیل ها در نزدیکی خطوط ساحلی روی نقشه یافت می شوند و کشتن آنها کمی راحت تر از کوسه ها است، زیرا نمی توانند به سرعت حرکت کنند.

اگر به غذا نیاز دارید، توصیه می کنم با قایق خود بروید و به مناطق کم ارتفاع Skull and Bones بروید. هنگام دریانوردی، جاسوسی خود را بردارید و خطوط ساحلی را برای یافتن دشمنان آبی که ممکن است بدن خود را از آب بیرون بیاورند، اسکن کنید. اگرچه می توانید از قایق شروع خود برای نجات مهمات گلوله توپ استفاده کنید، شکار با توپ گزینه بسیار ایمن تری است، زیرا کشتی های بزرگتر شما دارای HP بسیار بیشتری هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر