رویداد Destiny 2 Solstice: تاریخ شروع، جوایز جدید و هر آنچه می دانیم


هفته آینده شاهد بازگشت Solstice خواهیم بود، یکی از رویدادهای فصلی بزرگ Destiny 2 که در آن بازیکنان می توانند گرد هم آیند تا دستاوردهای خود را جشن بگیرند. رویدادی سالانه که از زمان اولین بازی Destiny 2 وجود داشته است، Solstice در طول تابستان برگزار می‌شود و تعدادی از بهترین زره‌های بازی را ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید تا رول مورد نظر خود را ایجاد کنید. اگر به دنبال ساخت زره‌هایی هستید که به شما امکان می‌دهد از توانایی نارنجک خود بیشتر استفاده کنید یا شانس بیشتری برای بقا داشته باشید، اینها برخی از بهترین تجهیزات برای تمرکز هستند.

تاریخ شروع انقلاب

پس از بازنشانی هفتگی در 18 جولای، Solstice بار دیگر در منطقه هوایی اروپا برگزار می‌شود و تیم‌های نگهبان را می‌بیند که با امواج دشمنان رقابت می‌کنند تا بتوانند جوایزی از جمله زره‌های جدید و اولین پرتاب موشک Strand را به دست آورند.

انقلاب تغییر می کند

Solstice سال گذشته به دلیل ساده‌سازی فرآیند تسطیح زره‌ها قابل توجه بود و به Guardians اجازه داد تا قطعات دنده‌ای را با رول‌های آماری سفارشی مانند انعطاف‌پذیری بالا، هوش یا بازیابی بسازند.

امسال، بانجی می گوید Solstice شاهد تراکم دشمن و سختی کلی حالت Bonfire Bash خواهد بود که برای سخت‌تر شدن اصلاح می‌شود و دو علاقه‌مند جدید در حال معرفی هستند. محتوای سخت تری مانند این امسال با انتشار الحاقیه Lightfall معرفی شد که بازی را با مناطق سخت تر و ماموریت های گشت زنی چالش برانگیزتر کرد.

انقلابی باف

اولین باف جدید برای Solstice، Firebound است، که وقتی نزدیک یک عضو Fireteam هستید، بازیابی و بازسازی فوق‌العاده را به شما می‌دهد. این می تواند نگهبانان را تشویق کند تا در EAZ که یک منطقه باز بزرگ و مملو از دشمنان است، کنار هم بمانند.

بخوانید  کارگردان Ten Cloverfield Lane کارگردان قسمتی از Stranger Things 5

بوف دوم، Flare، باعث می‌شود که در هنگام شکست دادن سریع دشمنان، امواجی از انرژی مخرب پاراعلی را آزاد کنید. هر دوی این توانایی‌ها فقط در Bonfire Bash در دسترس هستند، اما Flare نیز برای مدت زمان Solstice به لیست پخش Vanguard Ops اضافه می‌شود.

Solstice Armor و ارتقاء

برای ارتقای زره، دوباره باید برگ نقره، خاکستر نقره و کیندلینگ را پیدا کنید و خرج کنید. Silver Leaves را می توان با انجام فعالیت ها در طول بازی به دست آورد و انجام فعالیت های Bonfire Bash برگ های نقره ای شما را به خاکستر نقره ای تبدیل می کند. شما قادر خواهید بود با خرج کردن Silver Ash، آمار Solstice Armor را افزایش دهید تا به شما در جستجوی آن نتیجه عالی کمک کند.

برای کیندلینگ، این ارز را می توان با تکمیل چالش های Solstice به دست آورد. می توان از سیستم جرقه زنی برای بهبود پتانسیل رول آمار زره خود استفاده کرد و هر قطعه زره را می توان سه بار ارتقا داد. هر بار که یک زره Solstice را ارتقا می دهید، تغییرات دائمی هستند و در بین تمام قطعات Solstice برای آن اسلات زره مشترک هستند. لازم به ذکر است که این فقط در هر کلاسبنابراین اگر کلاه‌های شکارچی، وارلاک و تایتان عالی می‌خواهید، باید کمی کار کنید.

Solstice اولین پرتابگر موشک با انرژی Strand را در Destiny 2 معرفی کرد.
Solstice اولین پرتابگر موشک با انرژی Strand را در Destiny 2 معرفی کرد.

آلبوم عکس

زره Solstice امسال مانند سال های گذشته دارای درخشش رایگان و پولی است و ارتقای کامل یک زره با کیندلینگ باعث درخشش آن می شود. در مورد مجموعه‌های زرهی امسال، Guardians می‌تواند رشته‌های جدیدی ایجاد کند که تم بسیار سلطنتی دارند.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Disney Illusion Island به همراه تریلر جدیدی از بازی

موشک انداز Solstice Strand

در سمت سلاح، اولین پرتاب کننده موشک استرند Destiny 2 را نیز می توان در طول Solstice به دست آورد و طرحی مشابه دارد. از زمان شروع Lightfall امسال، Bungie به آرامی سلاح های انرژی Strand بیشتری را به بازی اضافه کرده است، و با توجه به اینکه Rocket Launchers هنوز بهترین کهن الگوی اسلحه DPS در بازی است، جالب است که ببینیم چقدر این سلاح موثر است یا خیر. یک مورد ضروری باشد

در دیگر اخبار Destiny 2، Exotic Wicked Implement جدید این بازی، کاتالیزور خود را ارتقا می‌دهد و به‌روزرسانی Crucible در میانه‌فصل، برخی تغییرات درخواستی مجدد را به PvP بازی اضافه می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر