کارگردان Ten Cloverfield Lane کارگردان قسمتی از Stranger Things 5


نتفلیکس اعلام کرد که دن تراختنبرگ، کارگردان Ten Cloverfield Lane and Prey، کارگردانی قسمتی از Stranger Things 5 ​​را بر عهده خواهد داشت.

مراحل تصویربرداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things تا پایان اعتصاب سراسری نویسندگان هالیوود آغاز نخواهد شد، اما روند استخدام بازیگران و سایر پرسنل نمایش ادامه دارد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونکارگردان یکی از قسمت های فصل آخر این سریال پرطرفدار مشخص شد. نتفلیکس امروز اعلام کرد که دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم هایی مانند Ten Cloverfield Lane و Prey، ساخت قسمتی از Stranger Things 5 ​​را بر عهده گرفته است.

دن تراختنبرگ

دن تراختنبرگ علاوه بر فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey که توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند، یک قسمت از سریال Black Mirror، یک قسمت از سریال The Boys و یک قسمت از سریال The Lost نماد را کارگردانی کرد. . و با بازی He’s No Stranger to the TV World است، اما سومین فیلم این کارگردان هنوز اعلام نشده است. چندی پیش نتفلیکس اعلام کرد که لیندا همیلتون بازیگر نقش سارا کانر در مجموعه فیلم های ترمیناتور به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Stranger Things اضافه شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوح اسنپ، سینک سیدی، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمبل باور، از جمله بازیگرانی که باید برای فصل پنجم سریال Stranger Things بازگردند. مانند چهار فصل قبلی، برادران دافر برای Stranger Things 5 ​​بازخواهند گشت.

بخوانید  ظهور RTX 3060 در لیست محبوب ترین کارت های گرافیک در Steam

فصل پنجم سریال Stranger Things که در 8 قسمت تولید می شود قرار است در سال 2024 از نتفلیکس پخش شود. قسمت اول Stranger Things 5 ​​قرار است The Crawl نام داشته باشد و برادران دافر مسئولیت آن را بر عهده دارند. کارگردانی این قسمت از فصل آخر این سریال.

تحریریه مجله بازی یک گیمر