اعلام تاریخ انتشار بازی Disney Illusion Island به همراه تریلر جدیدی از بازی

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بازی که توسط استودیوی بازی سازی بریتانیایی Dlala Studios ساخته شده است، بازیکنان را به ماجراجویی متفاوتی در جزیره Monoth با بازی The Fab Four یعنی میکی و مینی ماوس، دانلد داک و گوفی دعوت می کند. Disney Illusion Island به طور انحصاری برای دارندگان نینتندو سوییچ در تاریخ 28 جولای 2023 با قیمت 99.39 دلار در دسترس خواهد بود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

نینتندو تاریخ انتشار بازی دو بعدی Disney Illusion Island را به همراه تریلر جدید بازی با طرفداران به اشتراک گذاشت.

دیروز در جریان رویداد Nintendo Direct، Disney Interactive تاریخ انتشار بازی پلتفرمر دو بعدی Disney Illusion Island را اعلام کرد.

برای ایجاد آرامش برای ساکنان مونوت، بازیکنان در حین سفر به هر قسمت از این سرزمین ناشناخته، قسمت‌های مختلف «کتاب دانش» را جمع‌آوری می‌کنند و آن را به محل ذخیره اصلی خود بازمی‌گردانند. هر کدام از این شخصیت ها توانایی های متفاوتی مانند پرش از روی دیوارها، شنا از موانع و پرش از روی دشمنان خواهند داشت که به بازیکنان کمک می کند تا به هدف نهایی هر مرحله دست یابند. علاوه بر این امکان تجربه گیم پلی بازی با همکاری چهار نفر وجود دارد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید.

همچنین، ظاهراً برای تجربه بازی، بازیکنان به 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان روی کنسول نینتندو سوییچ خود نیاز دارند. با این حال، هنوز این امکان وجود دارد که اندازه فایل دانلودی بازی در ماه های منتهی به عرضه تغییر کند. این اولین بازی ویدیویی جدید با محوریت میکی ماوس است، 13 سال پس از انتشار Epic Mickey: Power of Illusion در سیستم Nintendo 3DS و Epic Mickey 2: The Power of Two در سال 2012.

بخوانید  عرضه Age of Empires 2 و Age of Empires IV برای ایکس باکس

دانلود از آپارات