سازنده Dead Cells بازی شاهزاده ایرانی جدیدی می‌سازد؟

ظاهرا یوبیسافت برنامه‌های بزرگی برای Prince of Persia دارد و می‌خواهد بازی‌های متنوعی از این مجموعه را عرضه کند.

ظاهرا بعد از سال‌ها فراموشی خون دوباره‌ای در رگ‌های مجموعه شاهزاده ایرانی جاری شده است. بازی Prince of Persia: The Lost Crown مدتی پیش منتشر شد و بسته‌های الحاقی آن نیز در دست توسعه قرار دارند. همچنین ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time نیز در راه است. اکنون به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های یوبیسافت برای این مجموعه فراتر از  این دو بازی است.

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ ادعا کرد که استودیوی مستقل Evil Empire، سازنده Dead Cells، روی بازی شاهزاده ایرانی جدیدی کار می‌کند. ایول امپایر اوایل سال جاری اعلام کرد که پشتیبانی از بازی دد سلز را متوقف کرده و به‌دنبال ماجراجویی‌های جدید است. ظاهرا این بازی اثری روگ‌لایت الهام‌گرفته از طراحی هنری کمیک‌های فرانسوی-بلژیکی نظیر ماجراهای تن‌تن و ماجراهای آستریکس با نام The Rogue Prince of Persia خواهد بود.

ظاهرا توسعه بازی The Rogue Prince of Persia از سال ۲۰۱۹ و اندکی پس از تأسیس Evil Empire آغاز شده است. این اتفاق پس از بحث‌های اولیه بین این استودیو و یوبیسافت در کنفرانس GDC همان سال رخ داده است. گویا این بازی با به‌روزرسانی‌های رایگان پیوسته و منظم پشتیبانی خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که ایول امپایر و یوبیسافت قصد دارند تا در طول زمان براساس بازخورد گیمرها بازی را گسترش و بهبود دهند.

هندرسون ادعا می‌کند که بازی The Rogue Prince of Persia در اواخر سال ۲۰۲۴ به‌شکل Early Access در استیم منتشر خواهد شد. در این صورت این بازی اولین بازی یوبیسافت در چند سال گذشته خواهد بود که از روز اول عرضه به استیم می‌آید. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق انتشار، مدت زمان باقی‌ماندن در حالت دسترسی زودهنگام یا زمان معرفی رسمی بازی در دست نیست.

بخوانید  Daryl Dixon و Dead City از Walking Dead فصل دوم را در SDCC تمدید کردند.

ایول امپایر در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۰ آوریل) شوکیس Triple-i Initiative را برگزار خواهد کرد. درنتیجه شاید در این رویداد شاهد اطلاعات جدیدی از بازی The Rogue Prince of Persia باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر