اولین حوزه آزمایشی عمومی Diablo 4 اکنون در دسترس است

اولین Diablo 4 PTR تا 9 آوریل در دسترس است و به بلیزارد کمک می کند تا تغییرات و ویژگی های جدید فصل 4 را قبل از انتشار کامل آن در 14 می آزمایش کند. همه بازیکنانی که دارای حساب رایانه شخصی Battle.net هستند، می توانند برای تجربه فصل 4 از قبل و ارائه بازخورد، در PTR شرکت کنند.

به‌روزرسانی فصل 4 شامل تغییرات عمده در نحوه بازی Diablo 4 است، از جمله تغییرات اساسی در عناصر بازی. تست PTR همچنین شامل رویداد بازسازی‌شده Helltide Reborn، سیاه‌چال‌های Pit of Artificers با تمرکز بر ساخت و به‌روزرسانی‌های Boss Scaling می‌شود.

در حال پخش: دیابلو 4 | فصل ساخت و ساز | تریلر بازی

به عنوان بخشی از PTR، بازیکنان می‌توانند با صحبت با NPC به نام “PTR boost” در منطقه Kyovashad، فوراً سطح خود را تا 100 افزایش دهند. این تقویت همچنین ارز، مواد مصرفی و تجهیزات اجدادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و همچنین کل نقشه Fog of War را حذف می کند. در صورت لزوم می توان از Boost بر روی شخصیت های جدید نیز استفاده کرد. چه بازیکنان انتخاب کنند که تقویت را فعال کنند یا نه، نرخ سقوط افسانه ای برای PTR دو برابر خواهد شد.

برای نصب PTR، بازیکنان باید وارد برنامه Battle.net شوند و تحت Diablo 4، قلمرو تست عمومی را از منوی کشویی نسخه بازی انتخاب کنند. بلیزارد دارای سرورهای PTR فعال در پنج منطقه بزرگ بازی است: آمریکای شمالی. ، اروپا، کره و ژاپن، آمریکای جنوبی و استرالیا.

بلیزارد انجمنی را برای بازیکنان معرفی کرده است تا در مورد تجربه PTR خود بازخورد ارائه کنند، بنابراین بلیزارد می تواند بازخورد جامعه را قبل از شروع فصل در 14 می اجرا کند. برای همه چیزهای جدید یا تغییر یافته برای فصل 4، وبلاگ کامل PTR بلیزارد را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر