ساخت نگهبانان کهکشان 3 طولانی ترین فیلم در سری نگهبانان کهکشان

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، شراب دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، چکودی ایوجی و دانیلا ملکیور، از جمله بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول Guardians of the Galaxy، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Guardians of the Galaxy 3 به جیمز گان رسید.

Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 مه منتشر شود.

Duration of the Guardians of the Galaxy Vol. 3 فاش شده است و آن را به طولانی ترین قسمت در فرنچایز Guardians of the Galaxy تبدیل می کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوندوره زمانی Guardians of the Galaxy Vol 3 ظاهرا تایید شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در Atom Tickets، فیلم Guardians of the Galaxy 3 با مدت زمان 2 ساعت و 29 دقیقه یا 149 دقیقه روی پرده سینماها اکران می شود. در حالی که این مدت هنوز به طور رسمی توسط مارول استودیو تایید نشده است، این فیلم را طولانی ترین و طولانی ترین فیلم در سری نگهبانان کهکشان می کند.

در مقایسه فیلم Guardians of the Galaxy با مدت زمان 122 دقیقه یا 2 ساعت و 2 دقیقه و فیلم Guardians of the Galaxy Vol 2 با مدت زمان 137 دقیقه یا 2 ساعت و 17 دقیقه تولید و پخش شد. جیمز گان در واکنش به این خبر در توییتر شخصی خود تایید کرد که Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است طولانی ترین فیلم این سه گانه باشد، اما از آنجایی که مراحل پس از تولید هنوز کامل نشده است، طول دقیق آن مشخص نیست. با این حال، او دلیل طولانی شدن قسمت 3 را به دلیل ارائه یک پایان کامل و مناسب برای هر شخصیت در گروه Guardians of the Galaxy عنوان کرد.

بخوانید  تفاوت بین نسخه های پوکمون اسکارلت و ویولت: کدام نسخه را باید تهیه کنید؟
تحریریه مجله بازی یک گیمر